Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi homoseksuaalit käyttävät ilmaisuja "sisters" ja "girl"?

Vierailija
28.09.2018 |

Olen katsonut youtubesta muutamia videoita ns beauty guruilta, jotka ovat miehiä ja käsittääkseni homoseksuaaleja. Ihmettelen kun he puhuttelevat usein toisiaan sanoilla sister ja girl, samoin yleisöään, joka tietysti oletettavasti koostuu lähinnä naisista ja tytöistä, mutta nämä henkilöt puhuvat kuin he itsekin olisivat sistereitä ja girlejä. Miksi? Eikö homoseksuaalisuus kuitenkin ole seksuaalinen suuntautuminen, ei sukupuoli-identiteetti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guuuuuuuurl sä et vaan tajuu

Vierailija
2/7 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guuuuuuuurl sä et vaan tajuu

En tajuakaan ja siksi kysyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he ovatkin sukupuoli-identiteetiltään naispuolisia?

Vierailija
4/7 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kiinnittänyt huomiota siihen, että moni amerikkalainen julkihomo tubettaja puhuu kuin stereotyyppinen teinityttö. Oletan, etteivät kaikki homot ole sellaisia vaan ainoastaan ne, jotka kokevat tarpeelliseksi tubettaa aiheesta.

Vierailija
6/7 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa ja halventavaa olla nainen (homo)miesten mielestä.

Vierailija
7/7 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos he ovatkin sukupuoli-identiteetiltään naispuolisia?

Voisi olla, mutta ihmettelen että tällaisessa tapauksessa kuitenkin esiintyy miehen nimellä, vaikka youtubessa voisi valita käyttäjänimekseen ja kanavanimekseen minkä tahansa. Mietin vaikka James Charlesia tai Jeffreestaria. Miksi miehen nimi, jos kokee itsensä naiseksi? Itse ainakin brändäisin itseni sillä nimellä jonka kokisin edustavan todellista identiteettiäni.