Lue keskustelun säännöt.
nukkuuko teiän mielestä liian vähän??? :D
05.05.2006 |
eli meillä on reilu 3,5kk vanha poika ja hän nukkuu noin12tuntii vuorokaudessa, onko tämä liian vähän?
yöllä poika nukkuu sen 9-10tuntii ja päiväunia koko päivän aikana sen 2-3tuntii...yksinkertasesti poika ei nuku vaikka oon kaikkea kokeillu...voiko olla niin että hän ei vaan tarvii muka enempää unta...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on kans sama juttu,poika nyt reilu 4kk ja koko ajan on nukkunut tooosi huonosti.yöt menee kyllä ihan hyvin,nukkuu n.9tuntia,joskus saattaa yllättää ja nukkua 10tuntia kerralla,mutt harvoin. päivällä nukkuu pätkissä n.puol tuntia kerrallaan (välillä jopa tunnin ) ja yhteensä noista unista tulee sit n.3tuntia. joinain päivinä kyllä voi olla jotain kummaa,et nukkuukin enemmän,mutt se on kyllä tosi harvoin, varmaan kerran/2vk. ei oo kyllä poika yhtään uninen,vaan virkeä hereillä ollessaan,syö hyvin ja naureskelee paljon. olenkin tullut siihen arvioon,et sille noi unet on riittävät,pakolla en saa sitä nukkumaan millään,sitä oon kokeillut ja kamalan huudon ja itkun vaan saanut aikaiseks. neuvola on taas ens viikolla ja ajattelin kyllä vielä tarkistaa asian,et onko ihan normaalia vai haittaako jotenkin,mutt ei terkkari oo ainakaan aiemmin sanonut mitään,vaikka oon kertonut,et nukkuu noin vähän.