Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole erityisen paha asia jos mies tahtoo naiselta vain yhtä asiaa

Vierailija
28.09.2018 |

Mies tahtoo naiselta vain yhtä asiaa - seksiä.
Nainen tahtoo mieheltä tuhatta asiaa - seksiä, parisuhdetta, lapsia, talon, sukulaisten tapaamista, hauskanpitoa, jne.
Nainen on ihan yhtä paha kuin mies. Nainen vain käyttää miestä saadakseen sitä mitä itse haluaa. Miehellä itsellään ei ole naiselle mitään arvoa - nainen vain käyttää miestä halujensa tyydyttämiseen. Mies ei ole ihminen - mies on vain halujentyydytysautomaatti. Jos tahdot toiselta ihmiseltä tuhat asiaa niin et ole yhtään sen parempi ihminen kuin jos tahtoisit toiselta ihmiseltä vain yhtä asiaa. Ihan yhtä itsekäs olet, silkka toisen ihmisen hyväksikäyttäjä.
Miehet ja naiset on ihan yhtä pahoja. Aivan turha valittaa siitä jos miehet tahtovat vain yhtä asiaa.

Kommentit (20)

1/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on tarpeista ja niiden kohtaamisesta. Ei rakkaus ole koskaan pyyteetöntä. Kannattaisi ehkä aikuistua hieman?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli piristävä aloitus, oikea tuhti pakkaus pahaa mieltä. Kiitos, nyt on mulla loppupäivä pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluavat toisiltaan jotakin, tässä ei ole mitään uutta. Tarpeeksi pitkälle väänneltynä ja käänneltynä myös pyhimykset tarvitsevat autettaviaan pönkittääkseen pyhimysegoaan.

Podet turhaan syyllisyyttä siitä, että haluat naiselta vain seksiä. Toki asiasta kannattaa olla rehellinen ja hakeutua sellaiseen seuraan, joka on samanmielistä, ellei ole valmis maksamaan siitä, että saa toista käyttää. Esimerkiksi sukulaisvierailujen kavaljeerina toimimisena, hellittelijänä, tai vaikka vaan rahana.

Vierailija
4/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluaa toisilta ihmisiltä jotain, miljoona kertaa on kuultu fraasi "lopetin ihmissuhteen koska en saanut siitä mitään".

Vierailija
5/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluta voi mitä tahansa. Eri asia saako. Elämä on raaka peli.

Vierailija
6/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu aikuisten miesten puolesta. Oma mieheni haluaa minusta myös kumppania jakamaan arjen; ystävää jonka kanssa pitää hauskaa; seuraa matkoille; keskustelutoverin ja paljon muuta.

Vierailija
7/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu aikuisten miesten puolesta. Oma mieheni haluaa minusta myös kumppania jakamaan arjen; ystävää jonka kanssa pitää hauskaa; seuraa matkoille; keskustelutoverin ja paljon muuta.

Juu ja kuule mun mieheni haluaa kaiken tuon mutta nähtävästi ei seksiä, jippii. Siksi joudun pitämään rakastajaa.

Vierailija
8/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu miesten puolesta jotka ovat joskus saaneet seksiä.

Vierailija
9/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen pidä naisesta, en halua seksiäkään.

Jos pidän naisesta, voin tarjota seksiä.

En väitä olevani hyvä sängyssä, ehkä sellainen, noh, tyydyttävä.

Vierailija
10/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Minä naisena taas haluaisin pelkkää seksiä, muttei tahdo onnistua, kun Fwb:ni haluaa kaikenlaista muuta parisuhteeseen liittyvää. (Talosta ja lapsista en ole varma, niistä ei ole ollut puhetta.)

Hänkö käyttääkin minua hyväkseen ja olen tarpeidentyydytysautomaatti?

Vierailija
11/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kuule mun mieheni haluaa kaiken tuon mutta nähtävästi ei seksiä, jippii. Siksi joudun pitämään rakastajaa.

Sama juttu, kaikki mahdolliset keskustelu avut ja terapiat on läpikäyty, ei vaan mies halua/jaksa kuulemma panna minua. Olen pitänyt itseni hyvässä kunnossa ja laittaudun, siitä ei pitäisi olla kiinni, ihan vaan siksi sanon jos joku siitä tulee selittämään. Mies vaan sanoo arjen kuluttavan ja ei jaksa seksiä, ei vaikka saisi vaan selällään maata ja minä hoidan 'työt'. Ihan hirveä tilanne, mistä niitä rakastajia saa?

Vierailija
12/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt aika oksettavaa ajatella että naiset ovat miehelle vain reikiä

Vierailija
13/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin minun kirjoittamani! En ymmärrä. Mieheni on kuulemma onnellinen kanssani. Minä olisin muuten, mutta kun tarvitsen seksiä. Tällä hetkellä minulla on rakastaja ja varmaan otan eron, vaikka miestä tietyllä tapaa rakastankin.

Vierailija
14/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok haluta naiselta vain seksiä, jos on asiasta rehellinen.

Muu olikin sitten ihme shaibaa.

Jotain syyllisyydentunteita ap:llä ilmeisesti on, kun toteaa naisen olevan "yhtä paha".

Newsflash: joskus naisetkin haluaa pelkkää seksiä. Ihan vain munaa.

Vierailija
15/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tunnen montakin miestä jotka nimenomaan ovat niitä lapsia hinkuneet. Suorastaan painostaneet naista raskaustoiveilla. Sama pätee taloihin. Harva nainen haaveilee ok-talon rakentamisesta isolla autotallilla. Tiedänpä aika monta miestä joita talon rakentaminen kutkuttaa ja / tai ovat jo sellaisen rakentaneet. Se raksalla ramppaaminen on aivan persiistä näin naisnäkökulmasta. Minä olen naimisissa miehen kanssa joka ei halua lapsia eikä taloa, 17v tulee tammikuussa. Se on yksi meitä yhdistävä tekijä. Me olemme parhaita ystäviä, kumppaneita ja toistemme tukijoita kaikessa. Älä puhu asioista mistä et mitään tiedä. Älä varsinkaan yleistä mies ja nais juttuja. Meitä on moneksi.

Vierailija
16/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ajattelet asiaa moraalin kannalta. Se ei ole kovinkaan käytännöllistä, koska useimmat ihmiset ovat hylänneet moraalin ja hyväksyvät sen että kaikki vain itsekkäästi ottaa itselleen sen mitä itse haluavat, etenkin rakkauselämässä.

Vierailija
17/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt aika oksettavaa ajatella että naiset ovat miehelle vain reikiä.

On se nyt aika oksettavaa ajatella että miehet ovat naisille vain hieromasauvoja.

Vierailija
18/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on ongelmia itsensä kanssa. Jos ei ole enää kovin nuori niin suosittelisin juttelemaan ammattilaisen kanssa. Viittaan siis noihin "pahuus"-juttuihin.

Ei ole mitenkään pahaa haluta seksiä, eikä ole pahaa haluta parisuhdetta. Molemmat ovat aivan normaaleja asioita.

Vierailija
19/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako näitä kaikkia asioita naiselta/mieheltä vai naisen/miehen kanssa? Siinä on minusta iso ero. Monille tämänkaltaisten kumppanin tarpeiden toteuttaminen ei ole omastakaan onnesta pois.

20/20 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu miesten puolesta jotka ovat joskus saaneet seksiä.

Touché! :D

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi