Kyllä tää pommiinnukkumispaniikki saisi olla jo ohi eläkeläismummolta
Mutta ei! Jos prkl unohdan laittaa kellon soimaan aamulla ja nukun liian pitkään niin voin olla varma, että tyttären perheessä on kaaos. Itepä olen ne tähän opettanut, mutta miksi tyttö ei voisi ilman sanomistakin käsittää sitä?!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Siis sinäkö herätät tyttäresi joka ei edes asu samassa taloudessa kuin sinä?
Näin on. Häpeäkseni tunnustan, että tähän on tultu.
Mitä ihmettä? Nyt vähän itsekkyyttä peliin.
Tää hyysääminen alkoi tytön opiskeluaikana. Hän opiskeli aikuisiällä ja silloin oli jo kaksi lasta. Tyttö on tunnollinen ja myöhästyminen oli hirveä häpeä. Ymmärrän sen, kun itsekin olen tunnollinen. Miehensä yrittäjänä lähtee töihin jo kukonlaulun aikaan ja muu perhe jää nukkumaan.
Tytär asuu muutaman kymmenen kilometrin päässä ja en pääse repimään häntä hereille, jos ei herää puhelimenkaan soittoon. Tyttö kävi lääkärissäkin, että miksi on koko ajan niin väsynyt. Kaikki oli sillä saralla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tää hyysääminen alkoi tytön opiskeluaikana. Hän opiskeli aikuisiällä ja silloin oli jo kaksi lasta. Tyttö on tunnollinen ja myöhästyminen oli hirveä häpeä. Ymmärrän sen, kun itsekin olen tunnollinen. Miehensä yrittäjänä lähtee töihin jo kukonlaulun aikaan ja muu perhe jää nukkumaan.
Tytär asuu muutaman kymmenen kilometrin päässä ja en pääse repimään häntä hereille, jos ei herää puhelimenkaan soittoon. Tyttö kävi lääkärissäkin, että miksi on koko ajan niin väsynyt. Kaikki oli sillä saralla kunnossa.
Anna sen myöhästellä, eiköhän häpeän myötä opi heräämään. En ole kuullutkaan koskaan herätyskellomummusta.
Tottumuskysymys. Kun muutaman kerran on kaaos, oppii järjestämään sen ilman äitiäkin.
Mistä tiedät, että on kaaos - soittaako hän sinulle, että apua täällä on kaaos, kun et herättänyt?
Osta sille vanhanajan herätyskello joka räminällä herättää naapuritkin.
Saa ihan ikeasta esim, vitosella tai parilla. Johan herää ja ihan itse, aikuinen ihminen.
Ymmärrän jos varmistetaan jonkin supertärkeän menon kohalla nuoren (teini/ehkä juur pois muuttanut nuori aikuinen) kohalla että on herännyt, mutta en sitä että oletusarvo on että se herätään vasta siihen puhelinsoittoon ihan tavanomaisesti. Siis kyllä silloin sietää jo hereillä olla ja sen soiton olla vain viimetipan varmistaminen ettei ole nukuttu pommiin. Ja sekin vain oikeasti tärkeänä päivänä tasoa työhaastis tmv.
Ei aikuiselle ihmiselle tule mitään vakituista puhelinherätystä hotellityyliin tarjoilla perusarkeen.
Virheistä oppii. Jos olet aina varmistamassa hän ei itsenäisty koskaan
Miks rovaniemellä sanotaan että nukutaan ponniin?
Pakko kysäistä.. Siis herätätkö tyttäresi töihin vai muuten vaan aamupalojen laittoon? Mihin aikaan sulla kello soimassa?
Siis sinäkö herätät tyttäresi joka ei edes asu samassa taloudessa kuin sinä?