Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt unta että kumppanisi pettää sinua?

Uneton
28.09.2018 |

Kerroitko hänelle? Jos kyllä miten reagoi(tte) asiaan?

Kysymyksen alustuksena siis että viimeyönä näin vain ja ainoastaan unia missä mies petti monella eri tavalla ( oli maksullista, työpaikkaromanssia ja tuttavia). Vaikka suhde on muuten ihan kunnossa. Ihmettelin vaan aamulla että miksihän ihmismieli tekee näin? Vaikka olikin vaan unta niin ihan paska fiilis aina herätessä (mont kertaa yöllä siis heräsin ja näin monta kertaa pettämisunen) :D tosin jokakerta kun heräsin niin huokasin helpotuksesta että olikin vaan unta. Mies lähti jo töihin ja aloin miettiä mitähän hän tuumais jos vitsillä hänelle sanoisin :D? huvittaa siis näin herättyä vaikka unet kamalia olivatkin. Toivottavasti ei ollut enne unia :) miehen horoskooppikin sanoi et tänään on romantiikkaa ilmassa - toivottavasti minun kanssa vaan 😂 ! Oonkohan lukenu liikaa vauvapalstan ja naistenhuoneen pettämisjuttuja? Kertokaa teidän unista ja jos kerroitte siitä kumppanille! Haluisin lukee juttuja vapaapäivänä :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita on nähty. Alkuaikoina seurustellessa olin pari kertaa jopa mustasukkainen ja vihainen poikaystävälle vaikka oli vain unta! En kyllä syytä kertonut. Hävettää jälkikäteen mutta olin silloin epävarma suhteesta ja itsestä. Oiskohan sullakin joku alitajunnallinen lukko tai epävarmuus jonka takai näit tommosia unia? Näkeekö ap usein samanlaisia unia vai nyt vain yllättäin?

Vierailija
2/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita on nähty. Alkuaikoina seurustellessa olin pari kertaa jopa mustasukkainen ja vihainen poikaystävälle vaikka oli vain unta! En kyllä syytä kertonut. Hävettää jälkikäteen mutta olin silloin epävarma suhteesta ja itsestä. Oiskohan sullakin joku alitajunnallinen lukko tai epävarmuus jonka takai näit tommosia unia? Näkeekö ap usein samanlaisia unia vai nyt vain yllättäin?

Joskus olen aiemmin tainnut nähdä jonkun vastaavan unen mutta harvemmin. Ei siis ole jatkuvaa enkä ainakaan tiedosta että olisin epävarma tai olisi syytä muutenkaan kuin vilkas mielikuvitus. Tai saattaahan se tavallaan liittyä menettämisen pelkoon kun suhde on mielestäni nyt niin hyvä ja kun luin illalla juttuja pettämisistä joissa tilanne oli usein sama: kaikki näennäisesti oli hyvin ja pettäminem tai ero tullut puskista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luit siis illalla juttuja pettämisestä. Ei mikään ihme että tuli uniinkin. Ei uniin kannata uskoa. Unohda koko juttu. 😄

Vierailija
4/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me molemmat ollaan nähty ja yhdessä naurettu niille unille 😂 pahin mieheni uni oli semmoinen että minä olin autossa paneskelemassa ja mieheni tuli auton viereen ja olin unessa sanonut vain että "mene jonoon" 😂

Vierailija
5/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luit siis illalla juttuja pettämisestä. Ei mikään ihme että tuli uniinkin. Ei uniin kannata uskoa. Unohda koko juttu. 😄

Kiitos! Juu ja näin epäilenkin mut tosiaan ois ihan mielenkiinnosta kiva lukee kuinka ihmiset on reagoinu tai millaisia unia nähny entä onko kukaa koskaa kertonu niistä sille kumppanille? :D vai antaako kaikki vaan olla ja jatkaa eloa normisti? mulla jää jotkut unet joskus pitkäksikin ajaksi mieleen :)

Vierailija
6/6 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Juu ja näin epäilenkin mut tosiaan ois ihan mielenkiinnosta kiva lukee kuinka ihmiset on reagoinu tai millaisia unia nähny entä onko kukaa koskaa kertonu niistä sille kumppanille? :D vai antaako kaikki vaan olla ja jatkaa eloa normisti? mulla jää jotkut unet joskus pitkäksikin ajaksi mieleen :)

-ainiin ja tämä siis ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi