Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä sanoi: "Mä haluan tuntea sun painon mun päällä"...

M25v
27.09.2018 |

Ollaan 3kk seurustellut pari molemmat 25v. Meillä on seksi alun kokeilujen jälkeen jämähtänyt lähetyssaarnaajaan ja sen muunnelmiin, koska molemmat saadaan orgasmi jostain syystä niin älyttömän helposti, pystyy suuteleen etc.. Yritin yks ilta ehdottaa tyttöystävälle seisoviltaan, tai yritin vaan ohjata häntä ja sanoin 'mä haluan sua näin'. Tehostin vielä pitelemällä häntä käsistä pään yllä. Vähän aikaa siinä oltiin niin hän sanoi nuo otsikon sanat...

Mä oon kuvitellut että läheisyys on se juttu ja mun paino se ikävä puoli? En ole todella mikään kevyt jätkä ja naiseni on tosi keijukaismainen jos nykyään sellaiseksi saa sanoa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan just niin et lähärissä miehen paino mun päälle, ei käsivarsien varassa. Työnnöt tuntuu voimakkailta ja jotenkin se pieni pingistys vaan kiihottaa ja se vartalon lämpö..... Liikkeitten mukana hän nousee aina sen verran ettei siinä litisty vaikka mäkin oon aika pikkunen

Vierailija
2/5 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se on ikävä puoli, jos alusta alla on kova ja mies ei osaa/halua kannatella itseään yhtään. Mutta yleensä vaan kiihottavaa. Erään miehen kanssa oli taivaallista ja nopeaa seksiä ja hän oli usein päällä kädet mun käsissä kiinni. Tykkään, kun miehellä on itseluottamusta ottaa mut varmoin ottein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tyttiksesi ei saa muissa asennoissa orgasmia?

Mutta ymmärrän hyvin, itsekin olen pyytänyt rakastajaani tulemaan koko painolla päälleni, se vain tuntuu ihanalta, vaikkei hän meinannut sitä uskoa. Tosin meillä on kyllä muutkin asennot käytössä. n50+

Vierailija
4/5 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös juuri se on parasta kun mies on koko painollaan vahvana päällä ja minä hänen alla. Siinä tulee todellinen otetuksi otetun tunne ja miehen työnnötkin tuntuu jotenkin voimakkaimpina ja syvempinä.

Vierailija
5/5 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiviissä lähiksessä ainakin mulla on parhaat mahdollisuudet saada orkku yhdynnän aikana. Kait se on semmoinen yhdistelmä läheisyyttä, miehen voimaa, kosketusta koko vartalolla, suudelmia ja toisen nautinnon näkemistä ja aistimista muutenkin. Saa vaan kietoutua mieheen kun hän alkaa panna tosi lujaa. Mun mielestä se on parasta mutta toki muitakin ihania asentoja on. Yleisesti mua kiihottaa antautua vähän varsinkin jos mies on kiihkeä ja pidättelemätön. Sen vaistoaa usein jo ekoista suudelmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi