Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole puhunut kahteen kuukauteen kenenkään tuntemattoman naisen kanssa, missä muualla voi aloittaa keskusteluja kuin baarissa?

Vierailija
26.09.2018 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jututa seuraavaa naista, jonka kohtaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä haluat jutella?

Vierailija
4/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
5/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei sinkkumiehet kaikille neuvo! Aloittakaa juttelu missä vaan.. kaupassa, bussipysäkillä tai liikennevaloissa tms. Olis ihana tavata miehiä muualla, kun baarissa tai netissä.

Vierailija
6/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden ihmisten kanssa voi aloittaa keskuselun monessa paikassa. Kaupan kassajonossa, bussipysäkillä, kirjastossa...

Kuitenkin, jos ajatus on tutustua toiseen ihmiseen siinä merkityksessä, että kenties joskus voisi vaikka edetä treffailuun ja siitä sitten parisuhteeseen, niin onnistumisen todennäköisyys paranee huomattavasti, jos tutustuu toiseen esim. jonkun harrastuksen parissa (jossa on luontevaa nähdä useamman kerran ja jutella aluksi ilman taka-ajatuksia), jonkun yhteisen ystävän kautta tai töihin/opiskeluun liittyvien kuvioiden kautta.

Vierailija
7/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hei sinkkumiehet kaikille neuvo! Aloittakaa juttelu missä vaan.. kaupassa, bussipysäkillä tai liikennevaloissa tms. Olis ihana tavata miehiä muualla, kun baarissa tai netissä.

Nyt hei sinkkunaiset kaikille neuvo! Älkää tuijottako älypuhelintanne kuulokkeet korvissa koko ajan kaupungilla ja älkää olko niin nyrpeän oloisia.

Vierailija
8/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hei sinkkunaiset kaikille neuvo! Älkää tuijottako älypuhelintanne kuulokkeet korvissa koko ajan kaupungilla ja älkää olko niin nyrpeän oloisia.

Hyvä neuvo tuokin! Mä ainakin yritän ottaa miehiin katsekontaktia Ja hymyillä, mutta eipä takas saa hymyä kummempaa. Ei ikinä kukaan uskalla puhua. Paitsi ulkomaalaiset... niille ei tosin tarvi edes hymyillä.

9/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miten tämä menee käytännössä sitten? Nainen katsoo, että mitä tuo yrittää. Todennäköisesti vielä varattu nainen joka kokee vain ahdistavaksi koko tilanteen.

Ei tuo tunnu oikein Suomessa toimivan kun naisetkaan ei halua tuollaista lähestymistä tai ne on niin harvinaisia, että naisetkin on ihan lukossa siinä tilanteessa sitten. Olen pari kertaa testannut, melko vaivaannuttava tilanne on lopputulos.

Vierailija
10/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät neuvot molemmille, osui ja upposi! Nimittäin olisi kiva, jos joku siisti ja hyväkäytöksinen mies vaikka aloittaisi keskustelun bussia odotellessa, kaupan hyllyjen välissä, kirjastossa tms. Mutta, itse olen vähän ujo, joten katselen yleensä puhelintani. Kuulokkeita ei kuitenkaan ole, joten voipi koettaa tervehtiä :)

11/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä neuvo tuokin! Mä ainakin yritän ottaa miehiin katsekontaktia Ja hymyillä, mutta eipä takas saa hymyä kummempaa. Ei ikinä kukaan uskalla puhua. Paitsi ulkomaalaiset... niille ei tosin tarvi edes hymyillä.

Minä yritän myös, mutta eipä kyllä tule vastakaikua, ihan niinkuin ilmaa naisille vastaantulijana kadulla.

Vierailija
12/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi naisetkin aloittaa keskustelun miesten kanssa. ☝🏻

Ja tämä kiinnostaisikin mua. Miten miehet haluaa, että nainen ilmaisee kiinnostuksen? Ne kerrat, kun olen tehnyt aloitteen, mut on torjuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän