Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista elämää duunariperheistä lähtöisin olevat, yliopistossa opiskelevat tytöt viettää parhaillaan?

Vierailija
26.09.2018 |

Eroaako se elämä jollain oleellisella tavalla akateemisten perheiden kasvattien vastaavasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoliksi duunaritaustainen, vietän iha tavallista elämää. Joskin sain vanhemmilta lahjaksi asunnon eli minulla on nyt velaton asunto. Kaikki duunarit eivät välttämättä arvosta kouluttautumista (esim. ei tiedetä suoraan mihin ammattiin valmistuu-> hyödytöntä), mutta on monia jotka arvostaa!

Omista isovanhemmistani vain 2/4 ovat käyneet yliopiston ja tuntuu että ne jotka eivät ole käyneet ovat paljon kiinnostuneempia siitä että menestyn. Toisaalta myös ala on heille tärkeä, pitää valmistua "kunnon" hommiin, joku humanistinen voisi olla sellainen mitä he eivät ymmärtäisi.

Vierailija
2/4 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aktiivineen ja toimikunnan jäseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puoliksi duunaritaustainen, vietän iha tavallista elämää. Joskin sain vanhemmilta lahjaksi asunnon eli minulla on nyt velaton asunto. Kaikki duunarit eivät välttämättä arvosta kouluttautumista (esim. ei tiedetä suoraan mihin ammattiin valmistuu-> hyödytöntä), mutta on monia jotka arvostaa!

Omista isovanhemmistani vain 2/4 ovat käyneet yliopiston ja tuntuu että ne jotka eivät ole käyneet ovat paljon kiinnostuneempia siitä että menestyn. Toisaalta myös ala on heille tärkeä, pitää valmistua "kunnon" hommiin, joku humanistinen voisi olla sellainen mitä he eivät ymmärtäisi.

sosiaalipsykologia = ei vahvaa pätevyyttä mihinkään tehtävään tai virkaan, epävarma työllisyys

"oikea" psykologia = vahva pätevyys tehtävään ja virkaan, hyvä työllisyys

Riippuu myös koulutusvalinnoista jopa saman tiedekunnan sisällä.

Vierailija
4/4 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sosiaalipsykologia = ei vahvaa pätevyyttä mihinkään tehtävään tai virkaan, epävarma työllisyys

"oikea" psykologia = vahva pätevyys tehtävään ja virkaan, hyvä työllisyys

Riippuu myös koulutusvalinnoista jopa saman tiedekunnan sisällä.

No kampaajani kysyi että jos ei ole lääkäri tai juristi niin mihin yliopistokoulutusta tarvitsee. Olin aika hämmentynyt. Laaja-alaiset asiantuntijatoolit eivät ole niin helposti selitettävissä, ihmiset haluavat konkretiaa.