Muita kaveruusliitossa eläviä?
Siis avioliitossa ilman seksiä eläviä. Löytyykö muita?
Kommentit (12)
Haluaisitteko vähän avata tätä termiä? Mitä kaveruusliittoon siis kuuluu ja miksi se solmitaan?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitteko vähän avata tätä termiä? Mitä kaveruusliittoon siis kuuluu ja miksi se solmitaan?
Siis tarkoitan avioliittoa joka on muuttunut seksittömäksi. Itse olen sellaisessa.
Täällä. Seksiä ed kerran 1v4kk sitten jav.2016 jälkeen ollut 2x. Mies haluton.
N42
Vierailija kirjoitti:
Täällä. Seksiä ed kerran 1v4kk sitten jav.2016 jälkeen ollut 2x. Mies haluton.
N42
Miten jaksat? Oletko pettänyt?
Hep,
vaimo vonkaa välillä, kieltäydyn. Minä jouduin runkkaamaan liiton ekat vuodet, runkatkoon hän viimeiset.
Me eletään myös kaveruusliitossa. Homma toimii ja on lämmintä ja katto pään päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitan avioliittoa joka on muuttunut seksittömäksi. Itse olen sellaisessa.
Aivan, kiitos selvennyksestä!
Täällä myös. Seksiä ed. kerran 2 vuotta sitten.
Mies haluton ja nyt myös minä.
N30
Ei meilläkään ole ollut seksiä pariin vuoteen. Ennen sitäkin oli hyvin hiljaista, muutaman kerran vuodessa. Naimisissa ollaan oltu 20 vuotta. Alkuaikoina oli ihan normaali seksielämä (vaikkakin aika harvakseltaan) mutta se vaan vuosien varrella hiipui. Viimeisten viiden vuoden aikana käyttämäni lääkkeet tappoivat kaikki haluni, joten en kärsi tilanteesta mitenkään. Eikä miehenikään vaikuta kärsivän. Jos hän hakee seksiä muualta tekee sen kyllä niin hyvin jälkensä peittäen että mitään ei ole koskaan paljastunut. Ja saa minun puolestani hakea; en halua siitä tietää.
Meillä kuitenkin kosketetaan paljon muuten. Halataan, suudellaan, silitetään toisen niskaa ja selkää, hierotaan yms. Ilman kosketusta en kyllä haluaisi elää.
Olen ihan valmis jatkamaan näin vaikka kymmeniä vuosia, rakastan miestäni ja meillä on tosi paljon kaikkea hyvää yhteistä. Olisin kovin suruissani jos hän löytäisi toisen, mutta sillehän en mitään sitten voi.
Meullä ei ollut exän kanssa seksiä 2,5 vuoteen ennen kuin ero tuli. En kutsuisi kuitenkaan tuota suhdetta kaverisuhteeksi. Kaikki luottamus, ystävyys ja kumppanuus oli kadonnut. Olimme kämppäkaverit. Ei edes nukuttu samassa sängyssä, kun mies ei halunnut.
En kyllä pystyisi elämään seksittömässä liitossa. Ei pelkkä niskan silittely riittäisi. Huhhuh.
Elin vuoden verran. Olo alkoi olla baarissa kuin pikkulapsella karkkikaupassa. Vaimo ehti kuitenkin pettää ensin.