Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko KENELLEKÄÄN enää postia tiistaisin?

Vierailija
25.09.2018 |

Eikö ollut puhetta että postit jätettäisi jakamatta tiistaisin vain tietyissä paikoissa ihan syrjäseuduilla? Me asutaan ihan ison kaupungin keskustassa eikä meidän rappukäytävässä kukaan ole saanut mitään tiistaisin pitkään aikaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on täällä, keskisuuren kaupungin taajama-alueella. Tosin tekevät välillä niin, että maanantaina ei jaeta postia, mutta tiistaina kyllä.

Vierailija
2/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Ja kuitenkin on väite, että kirjeet jaetaan tiistaina, vaan tyhjä on aina laatikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaisin ei ainakaan Tampereella ole jaettu päiväpostia ainakaan puoleen vuoteen ellei pidempään. Asun parin kilsan päässä keskustasta.

Vierailija
4/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun itähämäläisessä pikkukunnassa. Muistaakseni vuoden 2017 keväällä täällä lopetettiin tiistaisin kaiken postin. Tai en tiedä tuleeko aamun lehdet, koska mulle ei tule lehtiä. Ja tiistain lisäksi perjantaisin ei kanneta postia yleensä, koska postin väki lähtee jo puolelta päivin viikonlopun viettoon. Paitsi jos vuorossa sattuu olemaan eräs vakituinen, pitkäaikainen postinkantaja, joka tuo perjantaisinkin päiväpostin.

Vierailija
5/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisuuri kaupunki täälläkin, niin on loota tyhjä tiistaisin. Toisaalta meillä ei taida olla niin päivän päälle:) Netpostiin tulee kaikki tärkeimmät postit.

Vierailija
6/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että homma tästä vielä laajenee. Seuraavaksi vuorossa torstai?

Vierailija
7/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun itähämäläisessä pikkukunnassa. Muistaakseni vuoden 2017 keväällä täällä lopetettiin tiistaisin kaiken postin. Tai en tiedä tuleeko aamun lehdet, koska mulle ei tule lehtiä. Ja tiistain lisäksi perjantaisin ei kanneta postia yleensä, koska postin väki lähtee jo puolelta päivin viikonlopun viettoon. Paitsi jos vuorossa sattuu olemaan eräs vakituinen, pitkäaikainen postinkantaja, joka tuo perjantaisinkin päiväpostin.

Sama juttu muuten, täälläkään ei usein näy postinkantajaa perjantaisin...

- 1

Vierailija
8/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että homma tästä vielä laajenee. Seuraavaksi vuorossa torstai?

Eikö ollut puhetta perjantaista niin postinkantajat saisivat pitkän viikonlopun?

Vierailija
9/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä. Ei jaeta tiistaisin yhtään mitään. Yleensä tekevät kolme jakopäivää viikossa. Tiistai on aina poissa ja sitten joku muu päivä vähän vaihtelevasti.

Vierailija
10/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa. Postia ei tule ainakaan perjantaisin.

Vierailija
11/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeitä ei tule työpaikalle, mutta Kauppalehden posti tuo tiistainakin. Vantaalla näin.

Vierailija
12/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku. Ei tule postia tiistaisin.

Vierailija
13/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä ei taideta jakaa kaupungin keskustan liepeillä juuri lainkaan - ei maanantaina, tiistaina, keskiviikkona, en tiedä torstaista ja perjantaistakaan, kun silloin ei tule säännöllisesti mainoksia enkä tiedä, mitä postia jää jakamatta. Ei vaikka ilmoittaisi asiasta postinjakeluun.

Vierailija
14/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Postin olisi kustannustehokkainta lopettaa postin kuljettaminen ja jakaminen kokonaan, ja keskittyä vaikka nurmikonleikkuuseen marras - huhtikuussa.

Olen tässä odotellut, että saisin lääkäriltä lausunnon postitse. Ehkä se seisoo jossakin lajittelukeskuksessa eli pysyväisvarastossa. Siellä lienee myös joitakin sellaisia papereita, joihin pitäisi reagoida tulonmenetyksen uhalla.

Voisiko kilpailu auttaa asiaa? Ymmärrän, että koko valtakunnan laajuista järjestelmää on pahuksen kallis ja vaikea luoda tyhjästä, mutta jos olisi edes maakunnallisia tai suurten kaupunkien sisäisiä vastaavia yrityksiä? Pystyisikö sellainen kilpailemaan joko suoraan hinnallaan tai ainakin toimivalla ja luotettavalla palvelulla?

Vierailija
15/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Ja kuitenkin on väite, että kirjeet jaetaan tiistaina, vaan tyhjä on aina laatikko.

Missä niin väitetään? Tavallisia kirjeitähän nimenomaan ei jaeta tiistaisin, pikakirjeet ainoastaan.

Vierailija
16/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niin väitetään? Tavallisia kirjeitähän nimenomaan ei jaeta tiistaisin, pikakirjeet ainoastaan.

Ja lehdet ja paketit. Tai nämä on ainakin minulle jaettu.

Vierailija
17/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ollut puhetta että postit jätettäisi jakamatta tiistaisin vain tietyissä paikoissa ihan syrjäseuduilla? Me asutaan ihan ison kaupungin keskustassa eikä meidän rappukäytävässä kukaan ole saanut mitään tiistaisin pitkään aikaan.

Posti ei jaa tiistaisin postia kotitalouksille, tämä muutos tuli joskus vuosi sitten

Vierailija
18/18 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antsu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posti ei jaa tiistaisin postia kotitalouksille, tämä muutos tuli joskus vuosi sitten

Sen piti koskea nimenomaan haja-asutusseutua.