Siis miten vauva näyttää niin söpöltä katsoessaan sivulle rattaissa istuessaan?
Ihan perusjuttu katsoa välillä sivulle, mutta niin suloisen näköistä. Katsoin äsken junan ikkunasta kun juna lähti ja viereisellä laiturilla käveli nainen rattaiden kanssa. Naisella oli nenä kiinni puhelimessa ja kun katsoin rattaissa istuvaa lasta, oli lapsi pää kääntyneenä sivulle minua kohti (junaa kohti tietenkin, tuskinpa pikkuinen minua näki). Tuli melkein tippa linssiin. 💟😀
Pidättekö te söpönä tällaista?
Kommentit (22)
Lapset on niin aitoja kunnes maailma pilaa suurimman osan.
Samalta kai ne kaikki vauvat näyttää. Tylsiä ja persoonattomia.
Ihana <3. Vilkuttavat vauvat on kanssa söpöjä. :D
Vauvojen pieni ja pyöreä pää tekee niistä söpöjä.
Vauvojen tapa nostaa jalka tai jopa molemmat siihen rattaiden turvakaaren päälle on mun mielestä söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvojen tapa nostaa jalka tai jopa molemmat siihen rattaiden turvakaaren päälle on mun mielestä söpöä.
Hei mä tein tästä keskustelun aiemmin! En vaan löytänyt sitä enää. Tiesitkö että olen sama henkilö? 😄
Ap
Vauvat ovat ällöttäviä, ei mitään söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mä tein tästä keskustelun aiemmin! En vaan löytänyt sitä enää. Tiesitkö että olen sama henkilö? 😄
Ap
Mä kyllä tunnistin. Mitä sä oikein kyttäät pieniä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mä kyllä tunnistin. Mitä sä oikein kyttäät pieniä lapsia?
Koska ne on niin liikuttavan söpöjä! En tiennyt tekeväni väärin 😣
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samalta kai ne kaikki vauvat näyttää. Tylsiä ja persoonattomia.
Niin kuin sinäkin.
On söpöä. Vauvat on ihania. Sellaiset, jotka osaavat jo istua ja tarkkailla maailmanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusjuttu katsoa välillä sivulle, mutta niin suloisen näköistä. Katsoin äsken junan ikkunasta kun juna lähti ja viereisellä laiturilla käveli nainen rattaiden kanssa. Naisella oli nenä kiinni puhelimessa ja kun katsoin rattaissa istuvaa lasta, oli lapsi pää kääntyneenä sivulle minua kohti (junaa kohti tietenkin, tuskinpa pikkuinen minua näki). Tuli melkein tippa linssiin. 💟😀
Pidättekö te söpönä tällaista?
En.
Onhan se söpön näköistä kun tapittavat pyöreillä silmillään 👀
Tutti tekee söpöksi vauvan kuin vauvan.
No on kyllä söpö mielikuva :)