Kuinka iljettävä Veikkaus voi olla? Peliriippuvuushelvetin läpikäynyt, itsemurhaa yrittänyt ei voi koskaan päästä irti Veikkauksen asiakkuudesta???
Aamun Flinkkilä & Tastulassa nainen kertoi kuinka edelleen voi kolahtaa Veikkauksen materiaalia postiluukusta ja että hän soitellut vaikka mille pomoille veikkauksessa ja voi voi, ei voi päästä asiakkuudesta eroon.
Oksettavaa :((
Kommentit (33)
Joka paikassahan Veikkauksen mainoksia näkyy muutenkin, ei niiltä voi välttyä. Pienempi paha kai se silloin tällöin postissa tuleva materiaali on kuin kaikki radio-, tv-, netti- ja ulkomainokset, joita joutuu päivittäin katselemaan tai kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassahan Veikkauksen mainoksia näkyy muutenkin, ei niiltä voi välttyä. Pienempi paha kai se silloin tällöin postissa tuleva materiaali on kuin kaikki radio-, tv-, netti- ja ulkomainokset, joita joutuu päivittäin katselemaan tai kuuntelemaan.
Kummallista logiikkaa. Koska mainoksia on muutenkin paljon, on se ja sama ottaa niitä vastaan kotonaan vielä lisää. Et tullut edes ajatelleeksi, että kaikki eivät asu sellaisilla paikkakunnilla, joissa on ulkomainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa. Totta kai henkilö voi poistaa yhteystietonsa minkä tahansa firman tietokannasta. Kokeile vaikka itse, jos sinulla on Veikkauksen kortti.
Tämä henkilö työskentelee itse nykyään peliriippuvaisten kanssa ja oli kertomassa asiasta televisiossa koko suomelle. Ja tosiaan sanoi että ihan hiljattain oli pomo veikkauksessa sanonut, että ei ole vielä mahdollisuutta jossa veikkaukseen tulisi elinikäinen porttikielto. Tulee matskua mainoksia kotiin.
Näillä spekseillä uskon enemmän häntä kuin sinua.
Mä olen aina ihmetellyt miten veikkaus on saanut tuotteensa myyntiin markettien kassoille. Se v i tuttaa etenkin kassajonossa, kun joku alkaa pläräämään pelitositenippua ja uusimaan niitä. Ja kun kassalta viimein pääsee niin törmää peliautomaatteihin.
Ja veikkaus muka huolissaan peliriippuvaisista!?
Mä oon veikkauksen asiakas, mutta ei mulle kyllä tule kotiin mitään mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista logiikkaa. Koska mainoksia on muutenkin paljon, on se ja sama ottaa niitä vastaan kotonaan vielä lisää. Et tullut edes ajatelleeksi, että kaikki eivät asu sellaisilla paikkakunnilla, joissa on ulkomainoksia.
Sitä tarkoitin, että enemmän kai sitä luulisi entistä peliriippuvaistakin ärsyttävän sellainen Veikkauksen tyrkyttäminen, joka on jokapäiväistä ja joka paikassa tapahtuvaa verrattuna sellaiseen, jota tapahtuu harvemmin ja vain postin välityksellä. Et tullut itse ajatelleeksi, että niilläkin paikkakunnilla, joissa ulkomainoksia ei ole, useimmiten kuitenkin on käytössä televisio, radio ja internet?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ihmetellyt miten veikkaus on saanut tuotteensa myyntiin markettien kassoille. Se v i tuttaa etenkin kassajonossa, kun joku alkaa pläräämään pelitositenippua ja uusimaan niitä. Ja kun kassalta viimein pääsee niin törmää peliautomaatteihin.
Ja jossain vaiheessa vielä kassojen piti tuputtaa niitä lottoja siinä kassalla! Aika käsittämätöntä. Ei ole kyllä aikoihin tuputettu, että olisiko sitten havahduttu touhun kyseenalaisuuteen.
Onhan se toisaalta hienoa, miten veikkaus rahoittaa hyväntekeväisyyttä, mutta ei se tietysti lämmitä peliriippuvaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa. Totta kai henkilö voi poistaa yhteystietonsa minkä tahansa firman tietokannasta. Kokeile vaikka itse, jos sinulla on Veikkauksen kortti.
Tämä henkilö työskentelee itse nykyään peliriippuvaisten kanssa ja oli kertomassa asiasta televisiossa koko suomelle. Ja tosiaan sanoi että ihan hiljattain oli pomo veikkauksessa sanonut, että ei ole vielä mahdollisuutta jossa veikkaukseen tulisi elinikäinen porttikielto. Tulee matskua mainoksia kotiin.
Näillä spekseillä uskon enemmän häntä kuin sinua.
Siirryit puhumaan eri asiasta. Alkuun puhuit asiakkuuden lopettamisesta. Nyt puhut yksilöidystä porttikiellosta. Asiakkuuden voi lopettaa koska vaan ja tietonsa saa yhtiön tietokannasta varmasti poistettua. Sitä vaatii lakikin. Aivan eri asia on valvooko yhtiö, ettet pääse heidän palvelujaan käyttämään. Se ei välttämättä olekaan mahdollista, koska yrityksen pitäisi tunnistaa sinut ja miten he sen tekevät, jos olet asiakkuutesi lopettanut?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ei veikkauksen tuotteet voisi olla jossain erillisellä "Veikkaus" -kassalla joka on täysin mainokseton ja täynnä varoituksia itsemurhasta ja peliriippuvuudesta. Sieltä sais sitten hakea jos kantti kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tarkoitin, että enemmän kai sitä luulisi entistä peliriippuvaistakin ärsyttävän sellainen Veikkauksen tyrkyttäminen, joka on jokapäiväistä ja joka paikassa tapahtuvaa verrattuna sellaiseen, jota tapahtuu harvemmin ja vain postin välityksellä. Et tullut itse ajatelleeksi, että niilläkin paikkakunnilla, joissa ulkomainoksia ei ole, useimmiten kuitenkin on käytössä televisio, radio ja internet?
Internetissä voi laittaa mainoseston, radiosta ja televisiosta voi valita mainoksettoman kanavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja veikkaus muka huolissaan peliriippuvaisista!?En ymmärrä miksi ei veikkauksen tuotteet voisi olla jossain erillisellä "Veikkaus" -kassalla joka on täysin mainokseton ja täynnä varoituksia itsemurhasta ja peliriippuvuudesta. Sieltä sais sitten hakea jos kantti kestää.
Alkoholit myös omalla kassalle ja täyteen mainoksia alkoholiriippuvuus haittavaikutuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, huvittaa kun kauppias mainostaa eettisyyttään luopumalla muovipusseista mutta peliautomaatit kuitenkin löytyy.
https://www.veikkaus.fi/fi/yritys#!/vastuullisuus/vastuullinen-markkino…
Aika vitsikkäitä monetkin kohdat. Mun mielestä etenkin mainonnassa kyllä jatkuvasti rikotaan noita sääntöjä. Pelaaminen tehdään houkuttelevan näköiseksi ja annetaan vaihtoehdoksi työnteolle jne
Jos halua pelikiellon niin tietysti pitää olla asiakas. Miten muuten pysyttäisiin tunnistamaan henkilö?
Oli miten oli, miten vaikeaa olisi perustaa rekisteri asianomaisen omasta toiveesta ja luvalla, että tälle tyypille ei vahingossakaan mitään materiaalia mitä pistetään vaikka kampanjana jakoon kaikille tms?
EU:ssa on tullut voimaan yleinen tietosuoja-asetus GDPR, jonka perusteella poistoa voi vaatia
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Yleinen_tietosuoja-asetus
Jos ei lähde, niin yhteys kuluttaja -asiamieheen.
Jos mainonta on yleismainontaa koko aluelle jaettavia mainoksia, niin pistilaatikkoon merkintä ei mainoksia kiitos tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Internetissä voi laittaa mainoseston, radiosta ja televisiosta voi valita mainoksettoman kanavan.
Joo, ja kaupassakin voi kävellä silmät kiinni ettei näkisi Veikkauksen materiaalia. Samoin urheilutapahtumissa kannattaa käydä vain silmät suljettuina, sillä niissäkin voi olla Veikkauksen mainontaa. Entäpä jos pitääkin juuri niistä ohjelmista tai sellaisesta musiikista, joita ei mainoksettomilta kanavilta tule? Tietenkin on mahdollista välttyä Veikkauksen mainonnalta, jos ei käy koskaan missään ja boikotoi suurinta osaa medioista, mutta onko se elämänlaadun kannalta järkevää?
Hassua, mun asiakkuus Veikkaukseen loppui ihan sillä, etten käyttänyt koko korttia. Sitten kun kerran ajattelin kirjautua netin kautta, tuli ilmoitus että asiakkuus on päättynyt kun ei ole ollut mitään toimintaa (en muista tarkkoja sanoja). Mitään mainospostia tai kohdennettua mainontaa en ole saanut. No, olinkin huono asiakas kun kerran vuodessa lottoan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja kaupassakin voi kävellä silmät kiinni ettei näkisi Veikkauksen materiaalia. Samoin urheilutapahtumissa kannattaa käydä vain silmät suljettuina, sillä niissäkin voi olla Veikkauksen mainontaa. Entäpä jos pitääkin juuri niistä ohjelmista tai sellaisesta musiikista, joita ei mainoksettomilta kanavilta tule? Tietenkin on mahdollista välttyä Veikkauksen mainonnalta, jos ei käy koskaan missään ja boikotoi suurinta osaa medioista, mutta onko se elämänlaadun kannalta järkevää?
Miten alkoholisti voi käydä ruokakaupassa? Jos tuolle tulkintatyylille lähdetään?