Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ammatti-ihmiset (virkailijat, lääkärit jne) joskus ilkeitä teille?

Vierailija
22.09.2018 |

Ja miten koette sen? Mitä ajattelette siitä ja vaikuttaako se teidän mielialaan? Millaiset ammatti-ihmiset on olleet ilkeitä teille? Minulle on ollut ilkeä te-toimiston virkailija pari viikkoa sitten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellekään muulle?

Vierailija
2/6 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina joskus. Se on ikävää. Enemmän harmittaa, jos ovat ilkeitä vanhukselle, joka ei heti ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut ilkeitä vastaan, päinvastoin yllättävän hyviä ja huumorintajuisia tyyppejä kyllä. Esimerkiksi lääkäreissä on ollut hyvinkin mukavia ihmisiä, kun olen nyt joutunut erään asian takia eri paikoissa juoksemaan.

Vierailija
4/6 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärillä aina norsunv*tulla naama. Ollut jo vuosia, v*ttuilee myös jos on "huonosti hoidetut" hampaat. Tästä jatkuvasta asenneongelmasta päätin vaihtaa lekuria.

Vierailija
5/6 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on kivoja tai vähintään asiallisia, mutta toisenlaisiakin kokemuksia on vuosien varrelta kertynyt.

Vierailija
6/6 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tullut vastaan. Huonoja vitsejä ja sitten juuri sellsaista käytöstä että ei kunnolla edes tervehditä. Poliisista ja lääkäristä kokemuksia kielteisessä mielessä. Jos miettii, niin te-toimistossa oon ehkä yllättäenkin saanut ystävällisimmän palvelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän