En pysty enää katsomaan miehiä silmiin
Koska vaistoan että he metsästäjän välähdys silmissään riisuvat minua mielessään. Vaivaannuttavaa esim työn yhteydessä! Ei koske tietenkään kaikkia miehiä mutta osaa.
Olen myös ihan miettinyt että olenkohan itse tärähtänyt? Tämä ongelma alkoi vasta pari vuotta sitten...
Kommentit (7)
Minä en ole kyennyt katsomaan naisia silmiin enää aikoihin. Onneksi metoo on vapauttanut minut asiasta, koska nythän voin puolustella (tarviiko edes) katsomattomuuttani sillä etten halua naisten häiriintyvän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä mitä ajattelevat? Useimmat eivät riisu katseellaan. Minun vaikea katsoa vain ihastustani silmiin, ei muita...
Ei kai sillä väliä olekaan, kiusaannun itse siitä kun on vaikeaa katsoa vaikka kokouksessa minulle puhuvaa miestä silmiin.
Ehkä sitten olen vähän ihastunut n. 10 mieheen kerralla? Mukavaa, olen naimisissa :D ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kyennyt katsomaan naisia silmiin enää aikoihin. Onneksi metoo on vapauttanut minut asiasta, koska nythän voin puolustella (tarviiko edes) katsomattomuuttani sillä etten halua naisten häiriintyvän.
Miksi et?
Ap taitaa nyt itse seksualisoida ihmisiä ja tilanteita vähän liikaa. Onko avioliitossasi kuivaa?
Älä näytä epävarmuutta. Ne saa kiksejä kun näkee miten helposti saa toisen epävarmaksi.
NLPn keinoin, voit ajatella niille vaikka eläimen pään tms.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa nyt itse seksualisoida ihmisiä ja tilanteita vähän liikaa. Onko avioliitossasi kuivaa?
Ehkä vähän tylsää pikkulapsineen ja 14 v yhdessäolon jälkeen. Mutta ei kuivaa.
Mutta siis ihan mahdollista, miksi näin olisi käynyt? Miten siitä pääsee eroon? Ap
Mitä väliä mitä ajattelevat? Useimmat eivät riisu katseellaan. Minun vaikea katsoa vain ihastustani silmiin, ei muita...