Tapasin kivan miehen ja nyt en uskalla tavata uudestaan!
Tapasin netistä miehen jonka kanssa kävin treffeillä ja hauskaa oli. Mies pyysi nyt sitten kahville kotiinsa, enkä uskalla mennä, koska pelkään että se alkaa lähentelemään. Olen kiinnostunut miehestä, mutta en kykene seksiin selvinpäin vieraan ihmisen kanssa ja en tiedä olettaako mies pääsevänsä nyt hommiin. Kokemukset miehistä ovat tosi huonoja yleensäkin, ja oletan miesten yleisesti odottavan seksiä lähes heti, etenkin jos kotiin pyydetään "kahville." Olen jotenkin todella ahdistunut koko ajan enkä halua että mies koskee minuun, pelkään kiusallista tilanneta. Mitä siis teen?
Kommentit (11)
No sano sille, että haluat nähdä muualla kuin kenenkään kotona tässä vaiheessa. Jos siitä suuttuu niin ei ole sitten sen arvoinen kaveri, että menettäisit mitään.
Miksi pitäisi tavata? Joku vika yksin olemisessa?
Muista mainita miehelle ennen seuraavista tapaamista, että olet ahdistunut, estoinen ja mt-ongelmainen seksinvihaaja.
Tosiaan menkää muualle. Liian nopsaan ehdotus tavata kotona.
Kyllä muakin arveluttais menn kenenkään kotiin tuossa tapailun vaiheessa. Ehdota tapaamista ravintolassa, ja yritä selvittää enemmän miten tulette toimeen ja millaisia ajatuksia ja odotuksia miehellä on.
Vierailija kirjoitti:
Muista mainita miehelle ennen seuraavista tapaamista, että olet ahdistunut, estoinen ja mt-ongelmainen seksinvihaaja.
Miksi? Ap ei kyllä kuulostanut olevan mitään mainitsemistasi.
En ole seksinvihaaja, mutta olen aika ujo ja armoton hässiminen vieraan kanssa on mielestäni enemmänkin vaivaannuttavaa. Kauheassa kännissä kyllä onnistuu sekin, ja se on silloinkin vaivaannuttavaa!
No nyt mies sitten laittoikin viestiä, että on kauhea halipula. Ahdistaa! Itse en usko niitä juttuja miehiltä, että "voidaan vaan olla ja köllötellä ja katsella telkkaria" jne. Seksiä ne kaikki kärkkyy heti. Jos menen kylään enkä anna, niin mies pitää minua nipona pihtarina ja varmaan pettyy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole seksinvihaaja, mutta olen aika ujo ja armoton hässiminen vieraan kanssa on mielestäni enemmänkin vaivaannuttavaa. Kauheassa kännissä kyllä onnistuu sekin, ja se on silloinkin vaivaannuttavaa!
No nyt mies sitten laittoikin viestiä, että on kauhea halipula. Ahdistaa! Itse en usko niitä juttuja miehiltä, että "voidaan vaan olla ja köllötellä ja katsella telkkaria" jne. Seksiä ne kaikki kärkkyy heti. Jos menen kylään enkä anna, niin mies pitää minua nipona pihtarina ja varmaan pettyy.
Ap
Eli keksit koko jutun päästäksesi lietsomaan miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et ole kiva lauantain trollipeikko, niin tulee mieleen että onkohan se löytämäsi mies nyt sitten niin kiva kuitenkaan? Jos sinua ahdistaa jo nyt noin paljon, niin mieti rauhassa olisiko sinulla kivaa sellaisen miehen kanssa?
Minä pelkään astioiden pesua. Nehän ovat LIKAISIA!!! Mitä teen?