Miksi miehet eivät ota vastuuta ehkäisystä?
Kommentit (38)
Siksi, että ehkäisy on naisen vastuulla.
Miehen tehtävä on yrittää lisääntyä.
Siksi
Aina? Sen verran kyllä miesten kondomeja myydään, että tuo tuskin pitää paikkansa.
Olen ostanut ja käyttänyt varmasti tuhansia kortsuja. Yleensä ostan 100 kpl paketeissa. Että älä yleistä kaikki miehet.
Koska jälkikäteen on kiva vinkua, että nainen huijasi isäksi.
Luoja että olen väsynyt tähän ehkäisy ja abortti keskusteluun! Kuinka hemmetin vaikeeta on aikuisten ihmisten huolehtia ehkäisystä? Jos olet nainen voit käyttää hormonaalista ehkäisyä jos haluat ja sen lisäksi jos et ole parisuhteessa niin kortsu siihen lisäksi ja jos olet parisuhteessa niin ovulaatio päivinä voi silloinkin laittaa kortsun lisäksi tai kuinka vaikeaa on kieltäytyä kikkeliä pimpsaan hommasta muutamana päivä kuusta? Voi sitä seksiä harrastaa muillakin tavoilla! Jos mies ei suostu käyttää kortsua niin sitten ei laiteta kikkeliä pimpsaan. Yksinkertaista.
Suomessa tehdään 10000 aborttia vuodessa ja siihen päälle vielä ne ketkä pitää "vahinko" vauvan. Eikö sen vertaa löydy aikuisilta ihmisiltä itsehillintää että ei paneskella miten sattuu?!
Yksikään nainen ei ole ikinä minulle kortsua antanut, aina ne on täytynyt itse ostaa.
Koska kortsut pilaa nautinnon ja tämän hetken nautinto voittaa heittämällä tulevien hetkien huolet ja murheet.
En tiedä minkälaisesta junttiräkälästä haet kumppanisi mutta itse en ole kertaakaan päätynyt vuoteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei käyttäisi kondomia.
Lapsi tulisi kuitenkin olemaan naisen.
Nainenhan sen viimekädessä päättää harrastetaanko seksiä vai ei? Jos ei miehellä ole kondomia niin jalat pidetään yhdessä 👍
Yksinkertaista. Koska mies ei voi tulla raskaaksi.
Se on vähän kuin että suojautuisitko bakteerilta jolle olet immuuni. Tietysti jos olet empaattinen niin voit suojautua välttääksesi bakteerin tartuttamisen läheisiisi, mutta mikään pakko se suojautuminen ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä on yrittää lisääntyä.
Siksi
Sitten on turha vinkua elareista. Niin makaa kuin petaa.
Olen saattanut aloittaa kortsulla mutta heittänyt pois ja jatkanut paljaalla. Melkein kaikki antavat lopulta ilman. Viimekertainen ei vaikka ei ole tauteja. Testattu on.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että ehkäisy on naisen vastuulla.
Ehkäisy on jokaisen seksiä harrastavan vastuulla.
Ei vastuuta, ei seksiä.
Minä olen mies ja jos sellainen ihme tapahtuisi että joku nainen antaisi reikää niin voin luvata, että huolehtisin ehkäisystä. Mutta eihän kaltaisilleni kilteille, fiksuille ja komeille miehille heru. Maailma on epäoikeudenmukainen.
Itse vedän paljaalla, koska miehen tehtävä on lisääntyä. Olen sonni.
Hyvä nyrkkisääntö: ellei mies käytä oma-aloitteisesti ehkäisyä, älä harrasta hänen kanssaan seksiä, koska hän on idiootti.
Koska Kela -tuella naisten ehkäisy on naiselle ilmaista kun taas kondomit on miehille aina maksullisia ja maksavat muutenkin pirusti.
Koska miehet ovat henkisesti kehittymättömämpiä ja vastuuntunnottompia kuin naiset. Raaputa miesta, alta paljastuu nelivuotias.