Onko Laajasalo Helsingissä hyvä paikka lapsiperheelle asua?
Voiko siellä ala-asteikäinen liikkua turvallisesti yksin pieniä matkoja vielä kello 17, eli pimeän tulon jälkeen?
Kommentit (6)
Kai siellä nyt sentään voi liikkua. Ainoastaan jossain Steissillä en antaisi ekaluokkalaisen liikkua yksin iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä siellä. Ja miksi siellä pitäisi pienen lapsen liikkua pimeässä?
En tykännyt alueen päiväkodeista ja yläkoululla on huono maine. Alakoulusta en osaa sanoa, se remontoitiin hiljan.
Jaa miksi? Kyllä mulla ainakin kulkee lapset harrastuksiin ja kavereilta vielä ilta-aikaan. Ulkoilevat siis. Kotonako pitäisi kaikki illat olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt alueen päiväkodeista ja yläkoululla on huono maine. Alakoulusta en osaa sanoa, se remontoitiin hiljan.
Jaa miksi? Kyllä mulla ainakin kulkee lapset harrastuksiin ja kavereilta vielä ilta-aikaan. Ulkoilevat siis. Kotonako pitäisi kaikki illat olla?
Ei meillä pienet lapset yksin pimeässä kulje. Sitä varten perheessä on aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä pienet lapset yksin pimeässä kulje. Sitä varten perheessä on aikuiset.
Ala-asteikäiset lapset ovat 7-13 -vuotiaita, 13-vuotiaat eivät ole enää ihan pieniä, mutta kiva, jos ennätätte.