Taas flunssa:((
N.3vkoa sitten oli edellinen ja jopa sellaisin oirein, että oli parempi olla pois töistä jokunen päivä varsinkin kun tautia oli edeltänyt parin viikon korvaoireilu joka sitten lääkärissä todettiin antibioottia tarvitsevaksi, koska oireita oli ollut tosiaan jo useamman viikon.
Pari viikkoa mennyt, viikko ab-kuurin loppumisesta, ja taas alkoi nyt ti-iltana kurkkuoireet, olin norm ke-to töissä ja eilinen olikin vapaapäivä joka sitten meni kipeänä. Ja niin menee tämä viikonloppukin, olen aivan tukossa, päässä ja korvissa tuntuu painetta, lima pyörii nielussa ja yskiessä kakotuttaa niin että oksennus tulee, silmät vuotaa mansikanpunaisina vettä jne. Jonkin verran tuntuu kipua keuhkojen paikkeilla, varmaan tuosta kakomisesta.
Että minua korpeaa, täytyisi saada jotakin tautilisää työnkuvan takia tai käyttää kasvosuojusta, käsihygieniasta tämä ei ole kiinni. Toki vastustuskyky heikompi nyt kiitos ab-kuurin, mutta silti. Eikä yhtään lohduta, että työkavereitakin tämä niittää, tälläkin viikolla.
Toiv tokenen maanantaiksi, en mitenkään viitsisi olla poissa, kun juuri muutama viikko sitten olin.
Huoh😭
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Niitä flunssia on nyt paljon liikkeellä
Älä! Ja meillä töissä lisäksi mm enterorokkoa, vatsatautia, silmätulehdusta jne.jne
Pidän suoranaisena ihmeenä, että sairaspäivieni määrä on tälle vuodelle, tällä hetkellä, vaivaiset 10pv.
Ap
Niitä flunssia on nyt paljon liikkeellä