Seksin vähyys (olen mies)
Olen normaalia hieman paremmassa kunnossa. Urheilen vähintään 2 kertaa viikossa, ja pidän hygieniastani huolta. Kuitenkin seksiä saa vain pyytämällä pari kertaa kolmessa kuukaudessa. Pidän rakastani edelleen erittäin viehättävänä, jonka olen hänelle myös kertonut. Ei halua myöskään suudella minua. Olen 37 vuotias ja riittävästi varustettu(18/4.5)
Kommentit (19)
Kiitos Maryanne. Laitan setin heti tilaukseen ja toivon että siitä myös innostuu. Välillä tuntuu olevan varautunut näiden seksiasioiden kanssa. Toiveissa olisi myös että kokeillaisiin joitain uusia temppuja, mitä ei torpattaisi heti kättelyssä. Olisiko lisää hyviä neuvoja miten kannattaisi edetä säikäyttämättä tätä siveyden sipulia. Ja kiitos naisen neuvoista, arvostan niitä todella paljon. Olet kultainen.
No nyt kun mainitsit että haluat myös kokeilla jotain uutta... Osta vielä Monogamy-lautapeli! Pelin varjolla on todella kiva kokeilla uusia asioita. Ja jos peli ehdottaa jotain teille sopimatonta, niin on helppo laittaa se kortti pois ja nostaa uusi. Jos kiinnostuit, niin googlaa Amazon-kaupan arvostelut kyseisestä pelistä. Siellä on varmaan satoja arvosteluja, saat vähän kuvaa siitä mitä peli sisältää... Hyvä olisi ennen pelin pelaamista myös hankkia jotain pientä tarviketta, esim viiniä tarvitaan ja esim hedelmäpaloja... Ja käytä mielikuvitusta, esim huiveilla voi sitoa kädet jos sellaiseen päädytte, mutta kun luet arvosteluja niin saat paremman kuvan! Tilaa naistasi varten myös jokin pieni värisevä kiihotin, ja pieni lasisauva, voin sanoa että on taivaallinen kun on niin liukas ja kova! Niitä on nättejä, naisellisia, älä tilaa mitään peniksen näköistä välttämättä jos naisesi on hieman ujo sängyssä. Siihen vähän liukkaria ja todella hitaasti työnnät sen sisään ja naisesi syö kädestäsi :) toki voit myös nuolla samalla :) ja näitä kaikkia siis pelin avulla jos naisesi ei muuten rohkene!
Kiitos taas Maryanne hyvästä vinkistä. Tutkailin jo hieman vaihtoehtoja mitä pelillä on tarjota, ja täytyy sanoa että minä olen ainakin kirjaimellisesti innoissaan vaihtoehdoista. Olisi mahtavaa saada tämä toinenkin heittäytymään kerrankin rohkeasti mukaan pitämään hauskaa, ja ennenkaikkea nauttimaan toistemme vartaloista. Olisi ihanaa suudella häpyä samalla käyttäen liukasta sauvaa apuna. Taidat osata neuvomisen upean taidon. Olet seksin jumalatar selvästi.
Ai niin piti vielä sanoa, että myös pareille tarkoitettu vibra on kiva uusi juttu,sellainen pieni u:n muotoinen. Osta sellainen jonka molemmat päät värisevät. Toinen pää jää klitorikselle, toinen pää työnnetään sisään, ja sitten itse tulet sisään samaan reikään :) tuntuu myös miehestä oikein mukavalta :). Myös pientä ohutta lasisauvaa, jossa on mukavan tuntuisia kuvioita, voit käyttää näin, eli sauva sisään (muista hitaasti) ja itse mahdut työntymään samaan koloon :) mukavalta tuntuu, myös miehestä!
Alkaa tuntuu siltä, että ilmiselvästi parhaan pitäisi tulla opettamaan kädestä pitäen miten nainen saadaan tuntemaan tää kaikki. Kauankohan tossa menee harjoitellessa. Kivaahan se varmasti on ja nautinnollista.
Mä olen hei itse entinen siveyden sipuli. Vain valot pois ja peiton alla ja mahdollisimman harvoin oli ok mulle. Enkä uskaltanut edes antaa mieheni katsoa kunnolla pimppaani. Kunnes jumppasin niillä kuulilla ja sain itselleni myös fiiliksen, että oma pimppini on ihana ja kaunis. Nyt en häpeile enää mitään. Mies saa (ja onneksi myös haluaa) tehdä sille mitä vaan ja mistä suunnasta tahansa :). Eli yksi vinkki sinulle olisi vielä naisen itsetunnon kohentaminen tällä alueella, kerro kuinka kaunis hänen pimppinsä on (ettei tarvi häpeillä). Kerro myös kuinka hyvältä se tuntuu. Kun työnnyt sisään, kerro, kuinka hänen pimppinsä on niin ihana ja niin täydellinen, ja kuinka paljon sitä haluat. Tämä lisää naisen halukkuutta!
Se on ja tuntuu ihanalle. Olen muistanut tämän mainita useasti hänelle. Kehun myös hänen terhakoita rintoja ja suunmukaisia nännejä jotka kohoavat täydellisiltä nännipihoilta. Joskus vaan tuntuu ettei saa ollenkaan edes pientä kehua siitä, että kullini tuntuisi hyvälle, tai miten ihana olisi ottaa se suuhun. Itse rakastan hänen pyöreitä pakaroita ja häpyhuulia jotka otan mielelläni suuhun. Klitoris on myös huulien hyvin tavoittavissa. Tuntuu että annan enemmän kuin saan.
Pitää myös muistaa, että naiset ovat erilaisia. Oma nainen ei tykännyt yhtään yhdestä väristimestä sisään laitettuna koska se oli kuulemma liian kova, eikä se ollut edes lasinen.
Työkaluja kannattaa hankkia monenlaisia niin jotkut niistä toimivat oikein hyvin. Ja laadukkaita sitten, esim Fun Factoryn tuotteet ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että annan enemmän kuin saan.
Sama mulla mutta se lienee hyvän miehen osa johon on joko tyydyttävä tai haettava oma nautinto muualta välillä että jaksaa.
Harrastatteko pehmoseksiä vai rajumpaa? Meillä ongelma oli tuo pehmoilu. Ei sytyttänyt niin paljoa. Kun sitten sain vähän rajumpaa esileikkiä niin olinkin yhtäkkiä aivan kiimassa. Hän esimerkiksi hieroi vakooni liukastetta, ja hierominen sieltä sitten tuntui heti hyvälle. Ei tarvinnut odottaa omaa kostumista. Ja piti käsiä kiinni paikoillaan kun imi rintoja. Jotenkin tuo sai mut ihan villiksi yllättäen.
Olet pienikullinen, siinä se syy.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatteko pehmoseksiä vai rajumpaa? Meillä ongelma oli tuo pehmoilu. Ei sytyttänyt niin paljoa. Kun sitten sain vähän rajumpaa esileikkiä niin olinkin yhtäkkiä aivan kiimassa. Hän esimerkiksi hieroi vakooni liukastetta, ja hierominen sieltä sitten tuntui heti hyvälle. Ei tarvinnut odottaa omaa kostumista. Ja piti käsiä kiinni paikoillaan kun imi rintoja. Jotenkin tuo sai mut ihan villiksi yllättäen.
Hyvä pointti. Mulla meni vuosia vittuunnuksissani kun emäntä oli aika lahna. Koska hän ei pysty sanomaan mitä haluaisi, niin on pitänyt kaikkea koettaa ja lukea mm näitä palstoja, että asia on alkanut aukeemaan. Pitää ottaa eikä kysellä. Mulkku suuhun jos haluaa suikkaria eikä odottaa että toinenkin tekisi jotain. Selkeesti touhu on muuttunut paremmaksi. Oli vaan vaikeeta kun ikänsä on tasapuoliseen seksiin tottunut. Hyvä nyt kun tietää.
Ei sillä, siltikin käyn välillä fuckbuddyn luona jonka kanssa saan vaihtelua ja tunnen itsenikin välillä halutuksi. Ihanaa kun kiimainen nainen imee omasta halustaan eikä tarvi koko aikaa viedä. Käy tämäkin järjestely :)
Käyttääkö naisesi ehkäisypillereitä? Ne on aika taattuja himon tappajia, joten kannattaisi vaihtaa esim. hormonikierukkaan. Ikävä kyllä, nainen voi olla ilman seksiä vaikka kuinka kauan. Välttämättä himoja ei vaan ole. Kaksipiippuinen juttu on myös toi tyrkyttäminen. Itse olen nykyään erittäin halukas ja eniten mua miehessäni kiihottaa se, että alan pikkuisen kokeilemaan housujen päältä kalua ja sit kun se alkaa kovettumaan, niin se on menoa. Olen ihan hulluna siihen ja haluan sen suuhuni ja sisääni ja ihan minne vaan. Kysy naiseltasi, haluaako se sua? Miltä sun kalu sen mielestä tuntuu, haluaako se sitä? Kun se seisoo, mitä tunteita se naisessasi aiheuttaa? Mieheni kalun seisominen on itselleni merkki, että hän haluaa MINUA ja se saa jalkani veteliksi. Naisesi pitää haluta sua ja haluta seksiä, homma ei muuten toimi.
Ei minulla ehkäisypillerit vain auta. Himot on hirveet.
En muuten tykkäisi lasidildosta, ei noi neuvot mitään autuaaksitekeviä ole mitä täältä lukee. n50+
Kannattaisiko sun keskustella sen muijan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko sun keskustella sen muijan kanssa?
Voi olla ettei ap tätä enää seuraa.
Maryanne kirjoitti:
Hei, osta naisellesi geishakuulat. Jos saisit hänet niillä treenailemaan, niin hänen seksihalut kasvaisivat, alapään tuntoherkkyys paranee. Näin kävi minulle. Ennen kuulia miehen työnnöt eivät tuntuneet siellä niin kovin erikoisilta, mutta nyt kun olen treenaillut, niin jokainen työntö tuntuu taivaalliselta! Osta esim Sinful-sivustolta se setti, missä kuulat ovat kirsikan muotoisia. Niissä on pehmeä häntä, minkä asetan klitorikselle kun kuula on sisällä. Ai että alkaa tehdä mieli kun niiden kanssa kävelen...
Sitten et toki halua että naisesi luulee että kuulat ovat vinkki siitä että hänen pimppansa olisi jotenkin huono. Eli tilaa hämäykseksi muutakin, esim hierontaöljyä ym, ja sano että kuulat kuuluivat paketin sisältöön. Jos hän ei itse heti ota kirsikoita käyttöön, niin voit auttaa. Voit esim hieroa häntä ensin öljyllä, jos hän kiihottuu, laita kevyimmälle kuulalle liukastetta ja työnnä se sisälle. Aseta hännälle myös li
Kuulien käyttö lisääntyy ja seksi vähenee.
Näin kävi!!
Lopeta valitus, ota yhteyttä sexpoon ja avatkaa suhde. Simple as that ja kaikki voittaa, varsinkin polyamoriset.
Hei, osta naisellesi geishakuulat. Jos saisit hänet niillä treenailemaan, niin hänen seksihalut kasvaisivat, alapään tuntoherkkyys paranee. Näin kävi minulle. Ennen kuulia miehen työnnöt eivät tuntuneet siellä niin kovin erikoisilta, mutta nyt kun olen treenaillut, niin jokainen työntö tuntuu taivaalliselta! Osta esim Sinful-sivustolta se setti, missä kuulat ovat kirsikan muotoisia. Niissä on pehmeä häntä, minkä asetan klitorikselle kun kuula on sisällä. Ai että alkaa tehdä mieli kun niiden kanssa kävelen...
Sitten et toki halua että naisesi luulee että kuulat ovat vinkki siitä että hänen pimppansa olisi jotenkin huono. Eli tilaa hämäykseksi muutakin, esim hierontaöljyä ym, ja sano että kuulat kuuluivat paketin sisältöön. Jos hän ei itse heti ota kirsikoita käyttöön, niin voit auttaa. Voit esim hieroa häntä ensin öljyllä, jos hän kiihottuu, laita kevyimmälle kuulalle liukastetta ja työnnä se sisälle. Aseta hännälle myös liukastetta ja sitten häpyhuulten väliin klitorikselle. Sitten pikkarit tiukasti jalkaan ja pyydä häntä pitämään kuula sisällä. Illalla on kiimassa :) :)