Vaaleat kulmakarvat ja ripset ja ei meikkiä
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rumaa. Olen itsekin luonnonvaalea. Hiukset, ripset ja kulmat on samaa sävyä ja soisin mieluusti ripsien ja kulmien olevan tummemmat. Mutta minkäs teet, kun on vaaleaksi karvoiltaan syntynyt.
Yleensä ihmisten ilmoille lähtiessä käytän ripsiväriä ja kulmakynää, mutta kotosalla olen ihan naturellina.
Meidän molemmat pojat ovat perineet isänsä tummat kulmat ja ripset, tytär tietenkin peri minun vaaleat värini, vaikka olisi saanut olla toisin päin.
Hah, minunkin veljelläni on tummat kulmat ja ripset :) -ap
Näin kerran näyttelijä Laura Birnin ilman meikkiä. Aivan vaalea, aivan eri näköinen ilman tummaa ripsiväriä. Ei todellakaan ruma, mutta aivan eri näköinen. Ihana kun on myös vaaleita suomalaisia. Mutta joku, pehmeän ruskea kestoripsiväri? Luonnollisuutta ei tarvi peittää.
No itsellä on vaaleat kulmat ja ripset enkä kyllä voi mihinkään ilman silmämeikkiä lähteä. Silmät on puolet pienemmän näköiset ja katse väsähtänyt ja aneeminen naturellina. Kestovärikään ei näissä kauaa pysy, max. 2vko ja ihan samannäköinen.
Ei tietenkään ole rumaa. Hillitty kulma- ja ripsiväri tuo toki piirteet selvemmin esiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rumaa. Olen itsekin luonnonvaalea. Hiukset, ripset ja kulmat on samaa sävyä ja soisin mieluusti ripsien ja kulmien olevan tummemmat. Mutta minkäs teet, kun on vaaleaksi karvoiltaan syntynyt.
Yleensä ihmisten ilmoille lähtiessä käytän ripsiväriä ja kulmakynää, mutta kotosalla olen ihan naturellina.
Meidän molemmat pojat ovat perineet isänsä tummat kulmat ja ripset, tytär tietenkin peri minun vaaleat värini, vaikka olisi saanut olla toisin päin.
Värjää.
Makuasia mikä kenestäkin on rumaa tai kaunista. Kaikkia et voi millään miellyttää, tee niinkuin itsestäsi parhaalta näyttää ja tuntuu.