Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ihmettelevät kun en juhli 40-vuotispäiviäni

Vierailija
20.09.2018 |

Täytän tulevana viikonloppuna 40-vuotta ja san päivittäin ihmettelyjä, kun en pidä 40-vuotis juhlia. " Siis etkö tosiaan minkäänlaisia?" Pitävätkö kaikki muut tosiaan nykyään isot juhlat ruokineen ja viineineen, kun täyttävät 40? Itse en tykkää olla huomion keskipisteenä enkä koe muutenkaan, että neljässäkympissä olisi mitään ilon aihetta tai juhlittavaa. Niin elämässä nyt muutoinkaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 50 v. on se juttu, ei vielä 40 v. Ilmoita niille, että palaat asiaat kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
2/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit ihmettelivät, kun juhlistin 31v synttäreitä mutta en 30v synttäreitä. Öö eihän 30v ole edes alkuluku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei juhli. Meillä on puolison kanssa kuukausi ikäeroa, ja 40 v juhlat oli se että käytiin ravintolassa ihan vaan ydinperheen kesken.

Vierailija
4/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhlinut nelikymppisiä mitenkään, viisikymppisinä otin aikuisen lapseni puolisoineen mukaani ja menin pidennetyn viikonlopun viettoon ulkomaille heidän kanssaan. Ei ihmetellyt kukaan sitäkään.

Vierailija
5/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä KAIKKI?

Vierailija
6/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei edes huomannut etten juhlinut nelikymppisiäni..

Vierailija
7/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meidän kavereista on pitänyt juhlia, isompi osa ei. Me juhlittiin lähisuvun kanssa, mutta ei pidetty kavereille mitään sen kummempaa. Ei ole minun kokemukseni mukaan mitenkään poikkeuksellista olla juhlimatta. Kukin tavallaan.

Vierailija
8/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ymmärrä miksi kukaan enää aikuisena juhlii syntymäpäiviä isosti. Mulla oli lapsena isoja synttärijuhlia ja jo yläasteella halusin vähentää niiden juhlimista. Pyöreitä vuosia en ole juhlinut kertaakaan sen jälkeen kun täytin 10. Enkä jaksaisi käydä muidenkaan synttäreillä, paitsi ysikymppisillä tai kummilasten juhlissa.

Vierailija
9/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ihmettele, ettet pidä juhlia.

Vierailija
10/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole huomannut, että mulla on ollut synttärit viimeiseen viiteentoista vuoteen. Kerran yritin pitää juhlat. Järjestelin, suunnitelin, hankin, kokkasin. siivosin, koristelin. Yhtään vierasta ei tullut.

Vierailija
11/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka olisi pitänyt 40-vuotissynttäreitä, eikä kukaan ihmetellyt etten minäkään pitänyt 4 vuotta sitten, mies ei pitänyt edes 50-vuotissynttäreitä. 

Vierailija
12/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen sitä mieltä, että aina on aihetta juhlaan! Ja aina ovat kutsutut kiitelleet, että on kiva kun joku järjestää.

Vierailija
13/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen sitä mieltä, että aina on aihetta juhlaan! Ja aina ovat kutsutut kiitelleet, että on kiva kun joku järjestää.

Samaa mieltä. Tosin järjestäminen on työtä, mutta omasta mielestä se oli sen arvoista.

Pidin nelikymppiset, kutsuin kaikki ketä tuli mieleen (koska sain työn puolesta ison tilan käyttöön, kunhan huolehdin itse siivouksesta). Oli kivaa. Ei sen takia, että ihmiset olisivat minua ja vanhenemistani juhlineet, vaan minä halusin kiittää muutaman vaikean vuoden jälkeen kaikkia.

Vierailija
14/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole huomannut, että mulla on ollut synttärit viimeiseen viiteentoista vuoteen. Kerran yritin pitää juhlat. Järjestelin, suunnitelin, hankin, kokkasin. siivosin, koristelin. Yhtään vierasta ei tullut.

Unohditko lähettää kutsut?

Vierailija
15/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että vika on sinussa? Mukavien ihmisten syntymäpäivät kyllä muistetaan ja kutsuille saavutaan ilomielin. Sinä taidat olla kammottava ihminen, joka ei ansaitse muistamista.

Vierailija
16/16 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ihmettele, ettet pidä juhlia. Ei olisi itselleni tullut mieleenkään juhlia 4-kymppisiä. En juhlinut 5-kymppisiäkään enkä aio juhlia parin vuoden päästä 6-kymppisiä. Itsekin kuulun niihin, jotka inhoavat keskipisteenä olemista, mutta en kyllä viihdy muittenkaan juhlissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi