Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aamupäivästä syö kaikki pakolliset kasvikset

Vierailija
20.09.2018 |

Niin voiko loppupäivän sitten vaan syödä vähemmän terveellisesti? Ja en siis kiloja pelkää, olen alipainoinen. Lähinnä mietim muita terveysvaikutuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi, pääasiahan on, että saa riittävästi vitamiineja, hivenaineita ja kuitua joka päivä. Itse en kyllä osaa keksiä, mitä sellaista voisin syödä "loppupäivän" mihin ei kuuluisi kasviksia. Joku lämmin ruoka ilman kasviksia.. juuei kiitos!

Vierailija
2/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi, pääasiahan on, että saa riittävästi vitamiineja, hivenaineita ja kuitua joka päivä. Itse en kyllä osaa keksiä, mitä sellaista voisin syödä "loppupäivän" mihin ei kuuluisi kasviksia. Joku lämmin ruoka ilman kasviksia.. juuei kiitos!

No kyllä siihen illan pääateriaan joku kasvis aina menee, esim. sipuli.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ketsuppia.

Vierailija
4/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkosyöminen ei vaikuta kyllä mitenkään terveeltä.

Vierailija
5/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joidenkin mielestä kasvikset ovat jotenkin "pakollisia", jotain mitä täytyy syödä koska terveys. Minusta kasvikset ovat herkullisia ja siksi ne kuuluvat joka aterialle. Itse asiassa syön harvoin lihaa (enemman kalaa ja kananmunia). Söin juuri vegelounaan jossa oli muutamaa erilaista salaattia (ainakin kesäkurpitsaa, porkkanaa, retiisejä, kaalia, ituja, rucolaa, parsakaalia) sekä falafeleja ja kastiketta. Viikonloppuna ajattelin laittaa uunikasviksia ja kokeilla vaikka hesarin linssi-bataattisalaattia. Ei se ole vaikeaa, eikä tarvitse pakkosyödä salaatinlehtiä jos ei tykkää. Opettelet vain tekemaan herkullisia kasvisruokia niin ei tarvitse edes ajatella koko asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän