Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Tällaista on elämä thaimaalaisen vaimon kanssa - suomalaismiehet kertovat itse

Vierailija
19.09.2018 |

Tämä nainen on ihan eri maata kuin suomalaiset sisarensa. Hän on avulias, kohtelias ja kunnioittaa minua, aivan kuten minäkin kunnioitan häntä.
Matias 62

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Minä olen huomannut thaimaalaisissa naisissa sen, että miehen ulkonäöllä ei ole väliä. Thaimaalainen nainen osaa rakastaa sinua ihmisenä, vaikka olisitkin parhaat päiväsi nähnyt. Meidän suhde on ollut hyvin tasa-arvoinen kunnioitan nuorta naistani, että hän jaksaa katsella tällaista vanhaa miestä. Ei suomalainen nainen samaan pysty.”

Veijo

Vierailija
2/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa ovat tylsät ruoat, harmaa arki, tatuoinnit ja pinkki tukka. Tilalle ovat tulleet konservatiivinen, tiukkaa kuria, mutta syvää rakkautta tarjoava avioliitto, joka on kestänyt jo viisi vuotta.

coco

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Minä olen huomannut thaimaalaisissa naisissa sen, että miehen ulkonäöllä ei ole väliä. Thaimaalainen nainen osaa rakastaa sinua ihmisenä, vaikka olisitkin parhaat päiväsi nähnyt. Meidän suhde on ollut hyvin tasa-arvoinen kunnioitan nuorta naistani, että hän jaksaa katsella tällaista vanhaa miestä. Ei suomalainen nainen samaan pysty.”

Veijo

Ihmisten on vaikea erottaa kasvopiirteiden vivahteita eri puolelta maailmaa tulevista ihmisistä. Toimii toki molempiin suuntiin. 

Vierailija
4/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, mikseivät suomalaiset naiset ole näitä sankareita huolineet.

Vierailija
5/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV mammat ala peukuttavat ja varaavat lennot gambiaan

Vierailija
6/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies tuntuu olevan katkera eikä juurikaan arvosta suomalaisia naisia. Toivottavasti arvostaa ulkomaalaisia naisia, eikä kyseessä ole naisviha. Olen ihan onnellinen heidän puolestaan.sekä thainaisten, että noiden miesten. Mutta ihmettelen tuota asennetta.

Vierailija
7/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV mammat ala peukuttavat ja varaavat lennot gambiaan

totta

Vierailija
8/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on varmaan ihan joka kansalaisuudessa näitä kieroja ja pahoja ihmisiä. Itse tiedän pari tuollaista pariskuntaa, olleet yhdessä jo vuosia ja ovat suht samaa ikäluokkaa. Itse asiassa nainen on molemmissa suhteissa vähän vanhempi. Ja ovat molemmat ns toisella kierroksella. Työtä tekeviä ja ihan asiallisia ihmisiä ovat nämä naiset, ei mitään tekohymyileviä huijareita.

Vierailija
9/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on varmaan ihan joka kansalaisuudessa näitä kieroja ja pahoja ihmisiä. Itse tiedän pari tuollaista pariskuntaa, olleet yhdessä jo vuosia ja ovat suht samaa ikäluokkaa. Itse asiassa nainen on molemmissa suhteissa vähän vanhempi. Ja ovat molemmat ns toisella kierroksella. Työtä tekeviä ja ihan asiallisia ihmisiä ovat nämä naiset, ei mitään tekohymyileviä huijareita.

Ihan mahtavaa

Vierailija
10/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies asunut vuosia thaimaassa ja varottelee aina näistä kieroista muijista, nähnyt mitä se touhu oikeasti on. Miehet vaan on niin yksinkertaisia, että eivät tajua vasta kun on saatu nimi paperiin ja muija omistaa kaikesta puolet, sitten onkin jo myöhästä.

Vierailija
11/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
12/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies tuntuu olevan katkera eikä juurikaan arvosta suomalaisia naisia. Toivottavasti arvostaa ulkomaalaisia naisia, eikä kyseessä ole naisviha. Olen ihan onnellinen heidän puolestaan.sekä thainaisten, että noiden miesten. Mutta ihmettelen tuota asennetta.

miksi täällä aina nostetaan esille tuo naisviha? miehethän puhuvat ylentävästi nykyisistä kumppaneistaan

Vierailija
13/15 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko palstalla ketään jolla on thaikkuvaimo?kokemuksia?

Vierailija
14/15 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, mikseivät suomalaiset naiset ole näitä sankareita huolineet.

Totta. Suomalaiselle miehelle jouduin olemaan kuin äiti joka keräsi miehen likaiset vaatteet ja mies ei tehnyt mitään omatoimisesti. Kaiken jouduin itse tekemään kun exäni heittäytyivät keskenkasvuisiksi teineiksi. On suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa, kun exäni olivat juoppoja. Siksi otankin vain arabimiehiä. Arabimies pitää mua prinsessana. Mieheni ojentaa aina mulle käden kun nousen autosta, avaa oven ja kantaa raskaat kauppakassit.

Vierailija
15/15 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo nimi 62-vuotiaalle, Matias.