Hyvä lohikastike pastalle
Mikä olisi joku hyvä lohikastike tai muu ruoka lohisuikaleista? Se tulee pastan tai riisin kanssa. Kaapista löytyy perustarvikkeita ja kermaa ja pippurikermaa ja jotain kasviksia.
Kommentit (6)
Kiitos ideasta! Täytyy googlettaa. Kuulostas hyvältä. Ap.
Mä teen tällaisen: kuullota yksi hienoksi silputtu sipuli (tai muutama salottisipuli) pannulla. Lisää lohisuikaleet, mutta älä paista aivan kypsäksi. Lisää 1/2 - 1dl hyvää valkoviiniä, anna hautua n. minuutin. Lisää purkki ruokakermaa sekä pippuria ja suolaa oman maun mukaan. Hauduta lohi kypsäksi, tarkista maku, lisää vaikka ruohosipulia lopuksi jos haluat. :) Nopeaa ja maukasta.
Helposti saan hyvän pastalle kun heitän pannuun sulamaan vähän fariinisokeria- sitten valkosipulia ja limen mehua. Valion yrttituorejuustoa purkki ja kylmäsavulohta. Lämmitys ja eikun ääntä kohden!
Vierailija kirjoitti:
Helposti saan hyvän pastalle kun heitän pannuun sulamaan vähän fariinisokeria- sitten valkosipulia ja limen mehua. Valion yrttituorejuustoa purkki ja kylmäsavulohta. Lämmitys ja eikun ääntä kohden!
Ääh, tilliä kanssa maun mukaan...
Mä teen aina Hanna G:n ohjeella sitruunapastan ja ostan siihen kylkeen joko savu- tai loimulohta sellaisenaan.
Mä teen carbonaratyylisen. Googlaa ohje carbonaralle.