Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä lohikastike pastalle

Vierailija
19.09.2018 |

Mikä olisi joku hyvä lohikastike tai muu ruoka lohisuikaleista? Se tulee pastan tai riisin kanssa. Kaapista löytyy perustarvikkeita ja kermaa ja pippurikermaa ja jotain kasviksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen carbonaratyylisen. Googlaa ohje carbonaralle.

Vierailija
2/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ideasta! Täytyy googlettaa. Kuulostas hyvältä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tällaisen: kuullota yksi hienoksi silputtu sipuli (tai muutama salottisipuli) pannulla. Lisää lohisuikaleet, mutta älä paista aivan kypsäksi. Lisää 1/2 - 1dl hyvää valkoviiniä, anna hautua n. minuutin. Lisää purkki ruokakermaa sekä pippuria ja suolaa oman maun mukaan. Hauduta lohi kypsäksi, tarkista maku, lisää vaikka ruohosipulia lopuksi jos haluat. :) Nopeaa ja maukasta.

Vierailija
4/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti saan hyvän pastalle kun heitän pannuun sulamaan vähän fariinisokeria- sitten valkosipulia ja limen mehua. Valion yrttituorejuustoa purkki ja kylmäsavulohta. Lämmitys ja eikun ääntä kohden!

Vierailija
5/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti saan hyvän pastalle kun heitän pannuun sulamaan vähän fariinisokeria- sitten valkosipulia ja limen mehua. Valion yrttituorejuustoa purkki ja kylmäsavulohta. Lämmitys ja eikun ääntä kohden!

Ääh, tilliä kanssa maun mukaan...

Vierailija
6/6 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina Hanna G:n ohjeella sitruunapastan ja ostan siihen kylkeen joko savu- tai loimulohta sellaisenaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi