Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressi kun ei laihdu

Vierailija
19.09.2018 |

Mä oo kova stressaamaan ja oon koittanut karppaamalla laihtua, ei tulosta. Gfg toimi muuten, mut rahka tuli korvistakin sekä mehukeitto,ei elämäntaparemonttiin sopiva rasvaton rahkakuuri.

Mitä ihmettä mä teen? Tää on kauhee kierre, kun stressi vaan lisääntyy kun ei tulosta tuu. Työ istumatyötä ja pitkä työmatkakin mentävä autolla (100km/ pv). Koiralenkit liikuntana.

Nyt oon laittanu fatsecretiin syömiset ja keskittynyt kaloreiden laskemiseen hiilareiden sijaan. Ei tulosta. No mulla on menkat nyt mutta kuitenkin.

Karkkia en syö, mut pari kertaa kuussa joku sukklaapatukka (voi olla myös proteiinipatukka). En polta. Alkoa kohtuudella. En välitä kakuista ja pullasta yms.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäjänteisyyttä. Liity johonkin nettivalmennusryhmään, aloita liikunta. Ruokavalio on ykkösasia laihduttamisessa, mutta oikeanlainen liikunta rinnalla takaa sen, ettet menetä lihasta>kauniimpi, terveempi kroppa

Vierailija
2/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita syömään mahdollisimman puhdasta ja kasvispainotteista ruokaa. Siitä pikku hiljaa alkaa arvostamaan ruokaa ihan eri tavalla ja samalla alkaa arvostamaan omaa kroppaansa ja sen terveyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita rauhallisesti. Liikuntaa vähitellen mukaan. 

Vierailija
4/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on aikamoinen haaste jos on töissä ja vielä pitkä työmatka.

Toivotaan, et löydät sellasen ohjelman mikä tukee ja auttaa pääsemään tavoitteeseen.

Vierailija
5/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lisätä stressiäsi, mutta se stressi on yksi syy, että et laihdu. Elimistösi on koko ajan hälytystilassa ja varastoi energiaa :(

Vierailija
6/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikin pullollaan ohjeita, jotka kumoaa toinen toisensa ja siinä sitten koitat pähkäillä mitä tehdä..mä voisinkin keskittyä pitkäjänteisesti tiettyyn ruokavalioon, kun tietäis mikä toimii. Paniikissa sitten tyyli vaihtuu lennossa, kun mitään ei tapahdu.

-ap

Vierailija
7/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tiedossa ja siksi neuvoja kyselen

Vierailija
8/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva lisätä stressiäsi, mutta se stressi on yksi syy, että et laihdu. Elimistösi on koko ajan hälytystilassa ja varastoi energiaa :(

Tiedän tämän ja siksi neuvoja kyselen.

-ap

Vierailija
9/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta saattaa vähentää stressiä. Saattaa, koska itse olen usein ihan paniikissa, kun kävelen tuolla ulkona, ja liikunta tuntuu lisäksi pakottamiselta. "Huomaamaton" hyötyliikunta on siedettävämpää.

Pystyisitkö jättämään auton kauemmas työpaikasta niin että työmatkaan tulisi myös kävelyosuutta?

Vierailija
10/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Mä loukkaannuin ja oon kuukauden jo jumittanut samassa painossa. Kaikki mitä teen salilla on turhaa ja syöminen on +-0. Hirveä työ- ja koulustressi tähän kaiken päälle. Ehdin sairaslomaakin pitää vain sen leikkauspäivän ja siitä asti ollut töissä, saikin oikea pituus oli 6 viikkoa, mutta ei ehdi. Nyt oon ollut vuorokauden syömättä, jospa se sillä taas lähtis laskuun.

Vierailija
11/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean ruokavalion löytäminen olisi se tärkein juttu. Mikä olis semmonen et ei oo yhtä mittaamista ja laskemista, siis että olis mahd. helppo ottaa tavaksi eikä kuuriksi? Jojoilla kun ei enää jaksa.

-ap

Vierailija
12/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö päivässä 1500kcal. Älä muuta, laske jokainen suupala, älä napostele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan