Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram - yksityinen profiili

Vierailija
18.09.2018 |

Jos jollakin on yksityinen profiili Instagramissa ja seuraan häntä (hän ei minua), näkeekö tyyppi jostain, jos lakkaan seuraamasta häntä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee omat seuraajat ja tietty jos sieltä katselee ettet seuraakaan enää. Ihmisestä varmasti riippuu kuka katselee. En ite huomais jos joku lopettais seuraamisen (paitsi toki näen luvun laskeen mutta erikseen pitää selata kuka lopetti)

Vierailija
2/5 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin häntä kiinnostaa sun lopetus, kun et seuraa häntä.

Aikamoisen listan saa käydä läpi, jos aikoo selvittää kuka on lopettanut seuraamisen ja pltää olla myös hyvä muisti, että musiraa kaikki ketkä on seuranneet.

Mä itse en seuraa yksityisiä ellei ne kyseessä hyvä ystävä. En ala seuraamaan edes silloin, kun joku tuntematon yksityinen alkaa seuraamaan mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on olemassa sovelluksia, joihin tulee ilmoitus aina kun joku lopettaa seuraamisen, poistaa kommentin tai tykkäyksen tai estää. Ja lukee kuka on poistanut. Jos ei ole erillistä sovellusta, ei ilmoitusta tule seuraamisen poistamisesta.

Vierailija
4/5 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin siis tyypin seuraamisen tänään, ja välittömästi häneltä tuli yv:tä.

-ap

Vierailija
5/5 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuli heti yv:tä, niin tyyppi stalkkaa sinua. Anna olla. Jos joku on noin ahdistava, että huutelee perään jos joku lopettaa seuraamisen, niin ei ole ihan terve ihminen.