Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla oikeus tietää vanhemman suvusta?

Vierailija
18.09.2018 |

Vähä vaikee oli tota otsikkoo muuttaa, mutta..

Olen 20 v opiskelija. En koskaan tuntenut äidin puolen isovanhempia, he kummatkin olivat kuolleet kuin minä synnyinkään. Nyt vanhemmiten mielenkiinto ja lähes pakonomainen sukututkimuksen teko on arkipäivää. Kerran kysyin äidiltä millaisia vanhempia isovanhemmat oli ja ihan vaan ketä sukuun kuuluu, lapsuutta. Äiti sanoi että odotetaan sitten kun olet aikuinen joten jotain varsin ikävää on siis äidin lapsuudessa tapahtunut. Isoisäni palveli talvisodassa ja sai luodin päähän jota ei koskaan saatu pois. Valokuvia olen nähnyt sota oopuksissa ja ainakin ulkonäöltä tiedän heidät. Olen yrittänyt nettisivuilla penkoa mutta tuloksetta ja en viitsi maksaa mitään yli sadan euron maksuja tiedoista. Pitäiskö antaa olla? Mitä mieltä te olette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli äitisi ei kerro, joudut penkomaan itse.

Vierailija
2/4 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottu kuin tehty mutta eipä tässä muuta vaihtoehtoa taida olla. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätiä, setiä, enoja, serkkuja tai naapureita joilta voisit kysyä?

Vierailija
4/4 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ja setä on samal linjal ku äiti. Naapureita ei oo ja serkutkin pitäytyy puhumasta. Mä en kirjaimellisesti kestä tätä tiedottomuutta. Jotain tosi pahaa on varmasti sattunu ja haluisin tietää ja olla äitin apuna/tukena

:(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän