Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on? Ei vaan jaksa

Vierailija
18.09.2018 |

Kipeitä aftoja suussa, kielikipua, nuhaa muttei muita flunssan oireita. Suupielessä haavauma. Aivan sairas väsymys, en paljon jaksa kun maata vain. iho kalpea, vatsakipua ja närästystä välillä. Ei lämpöä. Yöllä heräilen osittain suukipuun ja en saa sitten unta.
Mikä vialla?
Olin leikkauksessa torstaina, mutta siihen liittyviä kipuja ei ole ja olen toipunut hyvin. Ny t vaan on jotain outoa kropassa meneillään :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

B vitamiini puutostila?

Vierailija
2/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki alkanut parin päivän sisällä.

T ap

Vierailija
4/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
5/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminnasta kuulostaa

Vierailija
6/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin BEROCCAa eilen ja nestemäistä rautavalmistetta. Ei oo vielä näkynyt muutosta voinnissa.

-ap

Vierailija
7/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten millään käy mielessä käydä lääkärissä? Mars siitä verikokeisiin, koska palstalla voidaan vain arvuutella kaikki mahdolliset Aasta Ööhön eikä silti mikään niistä ole varmaa.

Vierailija
8/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä on ehkä jotain vikaa.

Vierailija
9/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftat puhkeavat stressitilanteessa, kun immuunijärjestelmä ei ehdi/jaksa puolustaa ja pitää kehoa terveenä.

Vierailija
10/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipeitä aftoja suussa, kielikipua, nuhaa muttei muita flunssan oireita. Suupielessä haavauma. Aivan sairas väsymys, en paljon jaksa kun maata vain. iho kalpea, vatsakipua ja närästystä välillä. Ei lämpöä. Yöllä heräilen osittain suukipuun ja en saa sitten unta.

Mikä vialla?

Olin leikkauksessa torstaina, mutta siihen liittyviä kipuja ei ole ja olen toipunut hyvin. Ny t vaan on jotain outoa kropassa meneillään :(

Alfoja suussa ? Eli siis on X-määrä AlfaMiesten meisseleitä suussa ? No ei se ihme ole jos ei jaksa, ne AlfaMiehet kun polkee kuin tulpatonta mopoa ja meisseleiden imuttelu ketjussa vie viimmeisetkin voiman rippeet. Sitten makaa selällään haukkoen henkeään kuin kala kuivalla maalla, leukoja särkee ja kupeita pakottaa niin pirusti. Pitäsiköhän ehkä lopettaa, tai ainakin rajoittaa sitä Alfojen gullikarusellissa pyörimistä. Niin jaksasikin sitten paremmin.

Vierailija
11/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute. Pyydät verikokeissa tsekkaamaan varastoraudan.

Vierailija
12/12 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oireet mullakin. Aivan järjetön väsymys, lihassärky ja nyt myös aftoja suussa. Voiko olla jotain virusta? Jouduin jäämään sairaslomalle, olo on aivan hirveä, vaikkei ole edes kuumetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi