Mikä mulla on? Ei vaan jaksa
Kipeitä aftoja suussa, kielikipua, nuhaa muttei muita flunssan oireita. Suupielessä haavauma. Aivan sairas väsymys, en paljon jaksa kun maata vain. iho kalpea, vatsakipua ja närästystä välillä. Ei lämpöä. Yöllä heräilen osittain suukipuun ja en saa sitten unta.
Mikä vialla?
Olin leikkauksessa torstaina, mutta siihen liittyviä kipuja ei ole ja olen toipunut hyvin. Ny t vaan on jotain outoa kropassa meneillään :(
Kommentit (12)
Ja kaikki alkanut parin päivän sisällä.
T ap
Kilpirauhasen vajaatoiminnasta kuulostaa
Ostin BEROCCAa eilen ja nestemäistä rautavalmistetta. Ei oo vielä näkynyt muutosta voinnissa.
-ap
Ei sitten millään käy mielessä käydä lääkärissä? Mars siitä verikokeisiin, koska palstalla voidaan vain arvuutella kaikki mahdolliset Aasta Ööhön eikä silti mikään niistä ole varmaa.
Aftat puhkeavat stressitilanteessa, kun immuunijärjestelmä ei ehdi/jaksa puolustaa ja pitää kehoa terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Kipeitä aftoja suussa, kielikipua, nuhaa muttei muita flunssan oireita. Suupielessä haavauma. Aivan sairas väsymys, en paljon jaksa kun maata vain. iho kalpea, vatsakipua ja närästystä välillä. Ei lämpöä. Yöllä heräilen osittain suukipuun ja en saa sitten unta.
Mikä vialla?
Olin leikkauksessa torstaina, mutta siihen liittyviä kipuja ei ole ja olen toipunut hyvin. Ny t vaan on jotain outoa kropassa meneillään :(
Alfoja suussa ? Eli siis on X-määrä AlfaMiesten meisseleitä suussa ? No ei se ihme ole jos ei jaksa, ne AlfaMiehet kun polkee kuin tulpatonta mopoa ja meisseleiden imuttelu ketjussa vie viimmeisetkin voiman rippeet. Sitten makaa selällään haukkoen henkeään kuin kala kuivalla maalla, leukoja särkee ja kupeita pakottaa niin pirusti. Pitäsiköhän ehkä lopettaa, tai ainakin rajoittaa sitä Alfojen gullikarusellissa pyörimistä. Niin jaksasikin sitten paremmin.
Raudanpuute. Pyydät verikokeissa tsekkaamaan varastoraudan.
Samat oireet mullakin. Aivan järjetön väsymys, lihassärky ja nyt myös aftoja suussa. Voiko olla jotain virusta? Jouduin jäämään sairaslomalle, olo on aivan hirveä, vaikkei ole edes kuumetta.
B vitamiini puutostila?