Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras lääke krapulaan?

Vierailija
18.09.2018 |

Itse tykkään juoda jotain kylmää, mutta vesi ei käy, ja alkoholi on ehdoton ei tai tulee yrjö.

Itse tykkään hapokkaasta limpasta, tuntuu että avaa suun , mutta yleensä superkuiva krapulassa.

Sitten tykkään kunnon ruuasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu juuri nyt, mutta ulkoilu viiden asteen pakkasessa karkottaa krapulan todella hyvin. Ei tarvitse kuin mennä ulos ja vaikka seisoskella pihassa puoli tuntia, niin olo on kummasti kohentunut. Nuorempana, kun vielä oli joskus kankkusia, tämä auttoi aina. Nykyään krapulaa ei tule, koska olen löytänyt sopivan juomasekoituksen ja syön runsaasti alkoholipitoisen illan aikana.

Vierailija
2/10 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lääke krapulaan on työtään *naali*appi syvälle *erse**ikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Hyvänä kakkosena jokin kevyt, tulisesti maustettu ruoka, esim mausteinen nuudelikeitto. Maustamaton AB-jogurtti rauhoittaa mahaa.

Vierailija
4/10 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi. Hyvänä kakkosena jokin kevyt, tulisesti maustettu ruoka, esim mausteinen nuudelikeitto. Maustamaton AB-jogurtti rauhoittaa mahaa.

Unohdin mainita kanssa tuo mausteinen nuudelikeitto. Itse rakastan juurikin mama kana nuudeleita krapulassa. Täyttäviä ja mausteisia ja vie krapulan pois myös.

ap

Vierailija
5/10 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desloratadiini

Vierailija
6/10 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yleisimmät hyvät krapula-oloa parantavat tekijät:

- Seksi & itsetyydytys

- B-vitamiini

- Suola

- Vesi & muu alkoholiton juoma

- Huumori

- Sipuli

- Suihinotto

Ja vältä näitä:

- Toisin kuin luullaan, rasvaisen ja raskaan ruoan syönti ei kannata, suolaa pitää silti olla

- Vältä kofeiinia (saattaa aiheuttaa piilevän paniikkoireen yms.)

- Alkoholi

Vierailija
7/10 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokis. Ehdoton krapulasta toipumiseen.

Vierailija
8/10 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvä bentso. Sellaisen avulla vaikka olisi kuinka paska olo, pystyy nukkumaan taas muutaman tunnin ja herättyä olo onkin siedettävämpi, eism. kammottavin päänsärky mennyt ohi jo.

Vierailija
9/10 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marihuana. Toimii kuin ihmelääke krapulaan mutta sitähän ei saa käyttää koska se on vaarallinen HUUUME

Vierailija
10/10 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle toimii kylmä vichy vesi ja seksi.

-M45