Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, joilla on tai on ollut juova puoliso

Vierailija
18.09.2018 |

Millaisia määriä juova puoliso juo ollaakseen alkoholisti? Antakaa esimerkkejä määristä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, että sanon, mutta se määrä ei ole alkoholistin mittari välttämättä...

Vierailija
2/5 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholismia mitata määrällä, vaan riippuvuudella. Ja mitä väliä määrillä on? Jos se häiritsee sua, ei sun tarvitse sitä sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikonloppu kännissä, sekä perjantaina että lauantaina. En tiedä määriä, kun mies häipyi juoppoporukoihinsa. Varmaan siellä oli naisiakin. Lopulta kyllästyin siihen touhuun, kun mitään muutosta ei tapahtunut, miehen lupauksista huolimatta.

Vierailija
4/5 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta määrä ei ole se kriittinen vaan riippuvuus. Esim. minun exäni joi määrissä paljon mutta en minä sitä koskaan alkoholistina pitänyt koska pystyi olemaan tarvittaessa ilmankin, ei koskaan ollut töissä juovuksissa tai krapulassa, ei juonut silloin jos oli joku tilaisuus jossa ei sovi, pystyi kontrolloimaan juomistaan esim. juhlissakin jos oli sen tyyppiset vaikka suvun juhlat joissa ei sovi olla kovin kännissä.

Silti tavallaan osin se suhde kaatui alkoholiin. Jos olisin halunnut olla lapseton loppu ikääni, olisin voinut liittyä miehen rentoon baareilu- ja juova kaveripiirielämään itsekin. Mutta mulle vaan alkoi siinä 30 jälkeen tulla lapsen ja perheen kaipuu, ja miehelle taas oli kauhea ajatuskin sellainen.

Vierailija
5/5 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun oli rahaa niin baariin. 

Toinen joi kotona arki-iltaisin 6-7 isoa olutta, viikonloppuisin enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä