Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen omituinen käytös, kieliikö jostain?

syrjäytetty
17.09.2018 |

Viimeaikoina mieheni käytös on alkanut tuntua todella omituiselta, jopa loukkaavalta.
Olen vähitellen alkanut miettimään että onko tässä jotain menossa, mitä en ikinä ennen ole edes ajatellut.

Olemme olleet naimisissa nyt kohta 5 vuotta ja koko tämän ajan mieheni on ollut todella riippuvainen puhelimestaan. Ei kuitenkaan ole salaillut sitä tai piilotellut. Nyt tilanne on kärjistynyt siihen että hän oikeasti töistä tullessaan tuijottaa luuria koko illan, ihan sama ollaanko kaupassa vai missä. Hän pelaa jotain virtuualipeliä ja ilmeisesti juttelee pelikaverien kanssa. Näin ainakin ennen luulin. Nyt minulle on tullut tunne, että siellä jutellaan jonkun tietyn kanssa enemmänkin. Whatsappista näen miten mieheni on jatkuvasti paikalla, vaikka ei kyllä minulle juttele tai sano mitään.

En ole koskaan tutkinut tai "ratsannut" miehen puhelinta tai mitään sellaista, enkä ajatellut nytkään. Koen että suhteemme on ainakin minulle mieluisa, eikä mies ole koskaan valittanut tai vihjaillut että ei haluaisi olla enää kanssani. Olen kysynyt häneltä että riitänkö ja haluaako hän olla varmasti kanssani ja aina on vastannut myöntävästi. Minulla on viimeaikoina ollut todella riittämätön ja huono olo, sillä olen parin vuoden aikana lihonut, enkä ole onnistunut saamaan ylimääräisiä kiloja pois vaikka yritän. En voi olla rekisteröimättä sitä että mies ei ole pitkiin aikoihin sanonut että olisin hänen mielestään kaunis tai haluttava, saati että rakastaisi minua. Tiedän että hän ei petä sanan virallisessa merkityksessä, mutta onko tässä nyt käynyt niin että hän on löytänyt jonkun toisen?

Emme harrasta oikein mitään yhdessä, ja tuntuu ettei hän halua keskustella kanssani oikein mistään, haluaa vaan tuijottaa puhelinta. Yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia meillä on emmekä riitele juuri koskaan. Myönnän olevani nössö kun en ota asiaa puheeksi mieheni kanssa, sillä en haluaisi riidellä tai joutua kestämään sitä murjotusta mitä nämä vakavat keskustelut aina tuovat.

Pitkä selostus, mutta johonkin on pakko päästä pohtimaan tätä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuoksahtaa sianjätöltä...

Vierailija
2/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuoksahtaa sianjätöltä...

Voit jättää sian heti tai keskustella asiasta miehesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sängyssä sujuu?

Vierailija
4/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu tunteista suoraan miehelle.

Vierailija
5/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymys nyt ap sinusta, vai miehestä? Kirjoituksesi perusteella kysymys on omasta epävarmuudestasi ja riittämättömyydentunteestasi (ehkä ne ylimääräiset kilot painavat mieltäsi), kuin siitä että miehellä on uusia kiinnostavampia ihmisiä/suhteita puhelimensa välityksellä. 

En näe tekstisi perusteella mitään omituista miehen käytöksessä, kun on ollut kertomasi perusteella aina kiinni puhelimessaan. Peli-/someriippuvainenhan hän on ilman muuta, mutta tämähän hänellä on ollut ennenkin. 

Ei kannata omaa onneaan ripustaa miehen kehujen tai huomion varaan, vaan pyrkiä hyväksymään ja kunnioittamaan itse itseään. 

Vierailija
6/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis murjottaa aina vakavien keskustelun jälkeen? Ei oo kyllä hyvä merkki. Itse varmaan eka kysyisin mitä tekee puhelimella koko ajan ja jos mitään ei tapahdu niin ihan surutta katsoisin mitä siellä whatsapissa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi