Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallituksen esitys pk-yritysten irtisanomissuojan heikentämisestä

Vierailija
16.09.2018 |

Hyväksytkö? Perustele vastauksesi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laiskoista on hyvä päästä eroon. Aika moni luulee itsestään liikoja, kun käy vähän puuhastelemassa jotain ja loppupäivän kirjoittelee nettiin (työttömien haukkumisviestejä). Luulevat olevansa tehokkaita, tosiasiassa heitä pidetään vain siksi, kun eroon on vaikea päästä ja mitään haastavaa ei voi antaa.

Minua ei haittaisi, vaikka kaikki työt olisivat määräaikaisia. Pitäisi suojatyöpaikkalaisten todistaa, että ovat paikkansa ansainneet. Ne, jotka ovat vaivautuneet kouluttautumaan omalla ajalla, saattavat mennä ohi. Se on vain voi voi sitten. Mulla on nyt toistaiseksi voimassa oleva työ, mutta aina keksin jotain, jos työt loppuu. Kaksi kertaa on firma lähtenyt alta. Sitten vain lisää osaamista ja uusien tuulien etsimistä.

Vierailija
2/5 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä seurauksia potkuista on työntekijälle. Esim karenssi potkujen päälle, ei maistuisi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijällä on oikeus lähteä eikä työnantaja voi sitä mitenkään estää. Mielestäni myös työnantajalle tulee taata mahdollisuus vaihtaa työntekijöitä halutessaan.

Vierailija
4/5 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo koske vain alle 30 vuotiaita?

Vierailija
5/5 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laiskoista on hyvä päästä eroon. Aika moni luulee itsestään liikoja, kun käy vähän puuhastelemassa jotain ja loppupäivän kirjoittelee nettiin (työttömien haukkumisviestejä). Luulevat olevansa tehokkaita, tosiasiassa heitä pidetään vain siksi, kun eroon on vaikea päästä ja mitään haastavaa ei voi antaa.

Minua ei haittaisi, vaikka kaikki työt olisivat määräaikaisia. Pitäisi suojatyöpaikkalaisten todistaa, että ovat paikkansa ansainneet. Ne, jotka ovat vaivautuneet kouluttautumaan omalla ajalla, saattavat mennä ohi. Se on vain voi voi sitten. Mulla on nyt toistaiseksi voimassa oleva työ, mutta aina keksin jotain, jos työt loppuu. Kaksi kertaa on firma lähtenyt alta. Sitten vain lisää osaamista ja uusien tuulien etsimistä.

Voisi olla minun kirjoittamani. Itse kannatan perustuloa ja jokseenkin vapaata oikeutta työnantajalle myös irtisanoa, toki vaikkapa parin viikon irtisanomisajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän