Miksi kaikki miehet nyt tuijottaa kun olen raskaana??!
olen alkanut saada ihme katseita miehiltä kun olen raskaana ja kävellyt ulkona. Siis ,mitä ihmettä??? ikinä ennen ei minua miehet ole huomioineet
Kommentit (20)
Olen huomannut saman.
Tosin sain huomiota ennenkin, mutta nyt se tuntuu jopa kuvottavalta. Olenko hassu, jos suutun sellaisesta? :D Tekisi nimittäin suunnilleen mieli karjua, että etkö ymmärrä: olen raskaana, eli toisen miehen kanssa.
Nautitteko te muut saamastanne huomiosta?
Näytät saaneelta, ja eikös se ala panettamaankin älyttömästi naista jossain kohtaa loppuraskautta? Sen kai vaistoaa
Paksuna olevilla akoilla on usein jäätävän kokoiset tissit! 👍🏻Toki se maha siinä tissien alla sais olla litteä...
Minua ainakin kiihottaa ajatus sellaisen naisen kanssa, joka on raskaana ja jolla raskaus selvästi näkyy. Kai sellaisella seksissä olisi tavallaan kielletyn hedelmän tuntu, kun ajattelee, että siinä harrastaa seksiä (tulevan) äidin kanssa, naisen kanssa voi harrastaa seksiä turvallisesti ilman kondomia päästäen spermat sisään ilman, että nainen tulee raskaaksi koska hän on sitä jo (kondomia käyttämättä olisin tietenkin vain, jos hänellä ei olisi sukupuolitauteja) ja erityisen kielletyn tuntuiseksi sen tekisi se, että siinä on lapsi lähellä ja minä silti rakastelisin hänen äitiään.
Mua taasen miehet ei enää pahemmin katsoneet kun olin näkyvästi raskaana. Tai siis vilkaisivat ja kattoivat sitten nopeasti muualle : D Ulkomaalaiset bussikuskit odottivat lähes aina kärsivällisesti kunnes olin istunut paikalleni, joka oli mielestäni tosi huomaavaista.
Pukeudutko jotenkin vatsaa korostavasti, tyyliin piukka makkarankuori päällä? Itse pukeuduin löysiin tentoihin vaatteisiin eikä minua tuijoteltu.
Taisin itsekin tuijottaa sitä kireään vatsaa myötäilevään trikoopaitaan ja tiukahkoon farkkuhameeseen pukeutunutta äitiä, jolla vielä vatsa pilkotti jostain paidan ja hameen välimaastosta.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko jotenkin vatsaa korostavasti, tyyliin piukka makkarankuori päällä? Itse pukeuduin löysiin tentoihin vaatteisiin eikä minua tuijoteltu.
Taisin itsekin tuijottaa sitä kireään vatsaa myötäilevään trikoopaitaan ja tiukahkoon farkkuhameeseen pukeutunutta äitiä, jolla vielä vatsa pilkotti jostain paidan ja hameen välimaastosta.
Jep, ja niitä väärinpäin kääntyneitä napoja...hrrr. Onneksi se palautui.
Jotkut naiset hehkuu hedelmällisyyttä ja naisellisuutta raskaana ollessaan. Usein naiset itse tietää, onko näin, vai onko olo kaikkea muuta kuin hehkeä, jolloin katseet voi myös ahdistaa.
Itse olin todella hyvävointinen koko raskauden ajan. Koin kyllä, että mua katteli lähinnä toiset naiset, kun raskaus alkoi selkeesti näkyä.
Kyllä mä naisena huomaan raskaana olevat naiset ja saatan ihailla salaa, jos ovat jotenkin erityisen sopusoinnussa mahansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mua taasen miehet ei enää pahemmin katsoneet kun olin näkyvästi raskaana. Tai siis vilkaisivat ja kattoivat sitten nopeasti muualle : D Ulkomaalaiset bussikuskit odottivat lähes aina kärsivällisesti kunnes olin istunut paikalleni, joka oli mielestäni tosi huomaavaista.
Ennen raskauttani kiinnitin samaan asiaan huomiota: ulkomaalaisten bussikuskien toimintaan raskaana olevien kanssa. Samoin iäkkäiden ihmisten. Minusta se on koskettava näky! Pieni teko, mutta suuri merkitys. :)
Nää on niitä eläimellisiä juttuja ihmisessä, alkukantaista kuin mies joka koiran lailla ärhentelee muille kun hänen naaras on vieressä.
Olen huomannut että ihmiset ylipäätään tuijottavat enemmän. Miehet ovat tuijottaneet ennen raskautta, mutta nyt myös lasten ja naisten katseet viipyvät vatsallani. Ihmiset jotenkin valpastuvat odottavan äidin ympärillä. Myös työpaikalla ollaan kiinnostuneita vatsasta. Luulen että se on jonkinlainen biologinen mekanismi meissä ihmisissä, joka saa ympäristön huomaamaan että yhteisöön on saapumassa uusi jäsen.
Varmaan jotkut miehet tykkäävät seksuallisestikin. Enemmän olen kuitenkin havainnut ihmisissä puhdasta lapsenomaista kiinnostusta. Olen itsekin joskus ylimääräisen kerran kääntynyt katsomaan odottavaa äitiä ilman että oikeastaan osaan sanoa, miksi.
Joku tuossa otti vaatetuksen puheeksi. Minulla vatsa erottuu isona selkeästi sekä löysemmistä että istuvammista asuista. Olen normaalisti hyvin siro, nyt olen siro isolla vatsalla. En ole huomannut eroa siinä onko päällä lenkkeilyvaatteet, puolipitkä mekko vai työhousut ja väljä paita. Farkkuhamosia ei tule käytettyä eikä vatsasta näy paljaana mitään. Oloni tuntuisi sellaisessa epäsiistiltä ja nololta. Niin varmaan monen muunkin odottajan olo. Suurin osa odottajista ovat mielestäni pukeutuneet kauniisti mitä olen merkille laittanut. :)
Itse jouduin jopa kuulemaan ällöttävää kommentointia siitä, että olen näköjään saanut. Kyseessä oli aivan tuntematon minua varmaan kaksi kertaa vanhempi mies, joka kohdisti kommenttinsa kaverilleen kuitenkin niin, että minäkin varmasti kuulin. Muut tyytyivät vain tuijottamaan. En olisi uskonut etukäteen. Pahoitin ällöjutuista mieleni, koska olin nuori enkä todellakaan ollut varautunut siihen, että raskaus aiheuttaa tuollaista miehissä.
Tai sitten pohtivat onko tuo löytänyt miehen vai meneekö muumimukimenetelmällä
Vaimoni ollessaan ensimmäistä kertaa raskaana oli hän kerran kylpylässä ja häntä alkoi seurata tuntematon mies. Tämä mies vaan katseli kiihko silmissään, ei sen kummempaa. Samantyylinen tuijottelu tapahtui myös kerran ollessamme kaupassa. Varmaankin kyse on näiden miesten fetissi.
Sama täällä, yhden kerran 3 ukkoa tuijotti yhtä aikaa, ja hymyilivät kuin ei olisi ennen ihmistä nähneet. Melkein teki mieli paita nostaa ylös ja näyttää että tämmönen on maha, vieläkö kiinnostaa heh :D
Niillä alkaa pyörimään päässä mielikuva siitä, miten tuo raskaus on saatu alkuun. Onhan raskaus vähän sellainen "hei olen harrastanut seksiä!!" -ilmoitus.