Kyllä on törkeä akka
Kommentit (11)
Just, parkkeeraa kiellettyyn paikkaan toisen pihapiiriin, pysäyttäen työt moneksi tunniksi ja itse sitten menee vinkumaan jollekin toimittajakaverilleen. Ja se maanomistaja joutuu sen takia häiriköidyksi!
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Toi helsinkiläisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Toi helsinkiläisnainen.
Luulisi tuota helsinkiläisnaista ainakin hävettävän. Aivan törkeää käytöstä!
Jep. Sinne ei parkkeerata missä on kielto. Jos pistää autonsa toisten maille parkkiin niin se on voi voi, jos omistaja parkkeeraa omansa kuten haluaa.
Todellakin kaikki sympatia noille maanviljelijöille. Taidan itse lähettää vaikka kortin pyytääkseni anteeksi helsinkiläisten puolesta. Aivan törkeää tuon helsinkiläisen käytös!
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sinne ei parkkeerata missä on kielto. Jos pistää autonsa toisten maille parkkiin niin se on voi voi, jos omistaja parkkeeraa omansa kuten haluaa.
Kyllähän snadilainen voi landella pysäköidä, mihin haluaa. Se on landelaisille kunnianosoitus.
Alkuperäisen jutun lehteen toimittajakaverin kautta saanut Vera Nevanlinna on:
- tanssija ja joogaopettaja
- helsinkiläinen
- kaveri Hesarin toimittajien kanssa
Joka ajelee yksityisautollaan häiritsemään toisten kodin pihapiiriä ja työntekoa. Ja sitten soittelee hätänumeroon ja vinkuu lehdessä kun on itse tehnyt väärin.
Liian stereotyyppistä.
Miten joku voi olla noin tyhmä kuin tuo Vera?
Siis tämä Nevanlinna pysäköi keskelle yksityistä maatilaa, joutui blokatuksi, ja soitti hätäkeskukseen, poliisille JA Helsingin Sanomiin. Mikä narsistinen k*sipää!
Vain Helsingissä taitaa olla noin ääliöitä.
Kuka?