Lihavien puolisot
Tai lievemmin ylipainoisten. Onko naisesi/miehesi ylipaino sinulle ok vai ei? Jos ei, oletko puhunut asiasta, ja millaisen vastaanoton saanut?
Suomessa on paljon meitä ylipainoisia, ja monet meistä ovat parisuhteessa, joten aika monen kumppani poikkeaa ihannemallista.
Kommentit (5)
Ei minua mikään pieni ylipaino haittaa.
Itse olen lihava nainen, olin sitä jo tavatessamme. Mieheni ei ole kommentoinut painoani, mutta seksi on loppunut. Hän on komea, ei suomalainen. Pelkään hänen pettävän minua. Hän ei tykännyt, kun leikkautin hiukseni ja värjäsin ne punaisiksi.
Vaimo on lihonut 5 vuodessa aika tukevaan kuntoon. Hengitys on raskas ja hengittää nykyään suun kautta. Maha näyttää siltä kuin olisi raskaana. Syö kuin porsas ja napostelee makeita hyvin paljon. Seksihommat ei paljon enää kiinnosta ja hävettää kulkea kylillä tuon kanssa. Ajattelin ottaa eron ja hakea thaimaasta nuoren hoikan tyttöystävän.
Kun alettiin seurustella, tyttis painoi 84, minä 69.
Oli soma pullukka, minä kukkakeppi.
Laihdutti samoihin lukemiin kanssani, taitaa painaa 70-75kg nyt.
Ihan kivasti kurveja mielestäni.
Itse painan n. 90kg.
Ehkä hän haluaisi, että olisin vähemmän vatsakas, mutta ei isoa numeroa asiasta tee.
Ollaan molemmat n. 173cm.
Mun mies on aikamoinen jojoilia, eikä voisi vähempää kiinnostaa hänen painonsa (toki jos sairaalloiseksi menisi niin tottakai sitten!!). Enemmän harmittaa se, miten paljon hän itse välittää omasta ulkonäöstään.