Oletko koskaan epäillyt, että vuokraamassasi asunnossa/huoneessa olisi piilokamera?
Kommentit (50)
No kiviseiniin on hankala laittaa mitään isompaa.
Kaappejaan ei paljon ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mahdollista, mutta epätodennäköistä. Suomessa vähemmän vuokrataan kalustettuja asuntoja.
kyllähän niitä vuokrataan lyhyeen käyttöön myös täällä.
Jos vuokraisäntä on mies ja hakee vain naisia vuokralle niin ainahan niitä jotain kameroita voi olla.
Meitä valvotaan ja tarkkaillaan koko ajan. Nykyään salakuuntelu ja -katselu laitteet ovat niin pieniä ja edistyksellisiä, ettei me huomata niitä. Niitä on ihan kaikkialla.
Pariskuntia kuvaamalla vuokraisäntä saattaa tienata lisää rahaa myymällä näiden kotona harrastamaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pariskuntia kuvaamalla vuokraisäntä saattaa tienata lisää rahaa myymällä näiden kotona harrastamaa seksiä.
tienaatko hyvinkin?
Olen epäillyt vaikka mikään ei olekaan viitannut siihen. Varmasti jossain airbnb-asunnoissa ym. Miksei missä tahansa VOI olla, vaikka se olisikin epätodennäköistä. Onhan niitä teinityttöjäkin kuvattu jossain urheiluseuran leirisaunassa. Taloyhtiön sauna esim. on aika helppo rasti naapuripervolle, joka osaa ostaa tarpeeksi huomaamattoman kameran. Yritän olla ajattelematta asiaa liikaa vaikka olenkin kaikelle epäluuloinen.
Ajattelen tota asiaa aina julkisissa vessoissa ja aina sen jälkeen kun kotonani on käynyt joku huoltoihminen, olen suorastaan vainoharhainen
Olin taannoin peräpukamien leikkauksessa ja sen jälkeen olen epäillyt että *ersesilmässäni on vakoilukamera. Usein netissä surfaillessa törmäilen kuviin jotka voisivat olla minun takapuolestani kuvattuja.
Airbnb asunnon pihalla oli ihan näkyvä valvontakamera.
Joo, mutta mulla se liittyy lievään psykoosisairauteen.
Kerran, koska minut ja mieheni laitettiin hotellissa omituiseen huoneeseen. Valtava peili seinällä ja huone oli vähän erikseen kuin muut huineet.
Mistä te kuvittelette amatööriponron olevan peräisin...
Vierailija kirjoitti:
Jos vuokraisäntä on mies ja hakee vain naisia vuokralle niin ainahan niitä jotain kameroita voi olla.
?????
No en todellakaan. En ole mikään paskainen sekopää.
Kaikilla on taskussa/kädessä/laukussa vakoilulaite nro1, eli älypuhelin. Se kuuntelee, seuraa, kuvaa ja videoi kaikkea. Monta kertaa on tullut viesti "älä peitä näytön yläreunaa", kun käteni on ollut etukameran päällä, puhumastani aiheesta on tullut "yllättäen" mainoksia selaimiin ja puhelimeen stantardina toimiva sääsovellus se aina tietää, missä olen vaikka GPS olisi kuinka pois päältä ja käyttöestot päällä. Joku siellä toisella puolella sitten kuuntelee ja katselee ja valvoo kaikkea tekemisiäni. Varmaan haistaa senkin, mitä deodoranttia käytän.
Olisiko mikän ihme, jos jossain muuallakin on vakoilulaitteita? No ei tosiaan ja joka väittää vastaan on idiootti.
isoveli valvoo kirjoitti:
Meitä valvotaan ja tarkkaillaan koko ajan. Nykyään salakuuntelu ja -katselu laitteet ovat niin pieniä ja edistyksellisiä, ettei me huomata niitä. Niitä on ihan kaikkialla.
Ei juma mitä sekoja palstalla on ilmeisesti ihan yleisemminkin?!!? :D
Aikaa tylsää settiä saa nauhalleen, jos näin on
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on taskussa/kädessä/laukussa vakoilulaite nro1, eli älypuhelin. Se kuuntelee, seuraa, kuvaa ja videoi kaikkea. Monta kertaa on tullut viesti "älä peitä näytön yläreunaa", kun käteni on ollut etukameran päällä, puhumastani aiheesta on tullut "yllättäen" mainoksia selaimiin ja puhelimeen stantardina toimiva sääsovellus se aina tietää, missä olen vaikka GPS olisi kuinka pois päältä ja käyttöestot päällä. Joku siellä toisella puolella sitten kuuntelee ja katselee ja valvoo kaikkea tekemisiäni. Varmaan haistaa senkin, mitä deodoranttia käytän.
Olisiko mikän ihme, jos jossain muuallakin on vakoilulaitteita? No ei tosiaan ja joka väittää vastaan on idiootti.
Oot ihan seko, oletko harkinnut lukittautumista maanalaiseen bunkkeriin? Joko on hernerokkamuonat varattuna?
Kaikki on mahdollista, mutta epätodennäköistä. Suomessa vähemmän vuokrataan kalustettuja asuntoja.