Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoiset tilanteet ja tavat jolla teille on ehdotettu seksiä?

Vierailija
15.09.2018 |

Miten reagoit ja johtiko tilanne mihinkään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä tapaamisella psykiatrinen sairaanhoitaja kotikäynnillä, en lämmennyt asialle kun oli kyseisessä "hoitolaitoksessa" muut hoitajat kohdellu minua kaltoin. Ajattelin että koittaisivat lavastaa minulle jonkun raiskaus syytteeseen, että saisivat lukittuna minut "ääniä" kuulevana skitsofreenikkona johonkin laitokseen. Pisti kyllä miettimään että kuinka yleinen tuommoinen toimenpide on päästä ei pidetystä mielisairaasta eroon. Eihän kukaan olisi minua edes uskonut jälkeen päin jos oisin kertonut, että yhteisymmärryksessä harrastettiin seksiä vaan pitänyt hullun puheina. Sairasta, mikseivät erinlaiset ihmiset saa elää tässä yhteiskunnassa vaikka olisivat hyviä ihmisiä..

Vierailija
2/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisto n. 50 vuoden takaa:

Kävelin Helsingissä Kalevankatua pitkin ja vastaan tuli siististi pukeutunut herrasmies. Hän pysähtyi eteeni ja kysyi: "Lähteekö neiti nu******simaan?"

Vastasin, ettei lähde, ja herra pyysi anteeksi ja jatkoi matkaansa. Olin n. 16 v ja hieman hämmennyin.::DDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen hoitoon, lääkäri. Ei siis ehdottanut että ME harrastaisimme, mutta oli sitä mieltä, että se piristäisi, jos jonkun kanssa harrastaisin.

Vierailija
4/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin Helsingissä Kalevankatua pitkin ja vastaan tuli siististi pukeutunut herrasmies. Hän pysähtyi eteeni ja kysyi: "Lähteekö neiti nu******simaan?"

Vastasin, ettei lähde, ja herra pyysi anteeksi ja jatkoi matkaansa. Olin n. 16 v ja hieman hämmennyin.::DDDDDD

Kohtelias pyyntö ainakin :D

Vierailija
5/9 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule äkkiä mieleen mitään erikoista. Kun työskentelee baarissa niin yleensä valomerkin jälkeen saa todella suoria kysymyksiä ja ehdotuksia tyyliin että annatko pillua.

Vierailija
6/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuksen hoitoon, lääkäri. Ei siis ehdottanut että ME harrastaisimme, mutta oli sitä mieltä, että se piristäisi, jos jonkun kanssa harrastaisin.

Sehän vasta oiski mukavaa kun kuuma naislääkäri ehdottas

Vierailija
7/9 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies ehdottelija. Tuota voisi kokeilla. Päivää neiti minulla olisi teille ehdotus....

Vierailija
8/9 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran yksin toimistolla päivystämässä, kun ovesta tupsahti kaunis naislääkäri. Ei sillä mitään tärkeämpää asiaa ollut. Oli keksinyt poiketa, kun siellä päin liikkui.

Kysyi, että onko kiireitä, no ei ollut. Sanoi sitten, että mennään tonne sun huoneeseen panemaan. Ovi lukkoon, puhelin pöydälle ja niin sitä sitten mentiin. Pöytä puhtaaksi paperirojusta ja siirto seinään kiinni. Hame korviin ja housut alas. Orkuthan siitä tuli.

Oli ollut 2 viikon paussi panemisissa, -ja sattumalta molemmilla :).

Vierailija
9/9 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskijukkana kun tuli aikoinaan oltua niin kyllä sai naisilta kaikenlaisia ehdotuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan