Pääsetkö kyykystä ylös?
Kommentit (15)
Piti ihan kokeilla. :D Onneksi joo, ja ihan kevyesti vielä. Rv 32.
Tottakai! Mites sitä sieniretkellä puskapissillä kävisi, jos ei pääse. Terv 72 v
Kun pääsisi edes kyykkyyn. En ole koskaan päässyt, en lapsenakaan.
Sata toistoa menee mutta ei yhtä hyvin tietenkään kuin pekalla ja sepolla.
Miksi et pääse? Ikä? Jos vain lihasvoiman puutetta, niin kehottaisin alkaa treenaamaan, muuten voi tulla raihnainen vanhuus.
Et pääse kyykystä ylös? Nyt en tajua. Jäätkö sitten loppuiäksesi kyykkyyn vai nostaako joku sinut ylös?
Mikä vika jaloissasi on, koska eihän tuo ole terveellä ihmisellä mahdollista.
Mä oon siis toipilas, vuodan mätää ja jalkapohjista lähtee nahkat. Heikkouden huipentuma oli kyllä kun kyykin kaapilla, enkä päässytkään ylös. T:Ap
Pääsen normaalisti, mutta nyt kovassa kuumeessa pelkkä ajatuskin puistattaa.
Pääsen. Ylipainoa noin 30kg ja kyykkäilen ongelmitta meidän 1v (eli reilu 10kg) sylissä. Milloin pitää mitäkin nostaa lattialta, lastahan en viitsi laskea lattialle huutamaan tutin noston ajaksi tms.
Mun ystävällä on n. 50 kiloa ylipainoa ja nousee esim. nurmikolta istuma-asennosta samalla tavalla kuin vauvat kun ne opettelee seisomaan (käydet kaukana edessä haralla, takajalat konttausasentoon, peppu pystyyn ja siitä punnerrus jalka eteen...). Olen iloinen, että tekee sen, vaikka se onkin kehityksen näkökulmasta aika kauas taaksepäin...
Vierailija kirjoitti:
Pääsen. Ylipainoa noin 30kg ja kyykkäilen ongelmitta meidän 1v (eli reilu 10kg) sylissä. Milloin pitää mitäkin nostaa lattialta, lastahan en viitsi laskea lattialle huutamaan tutin noston ajaksi tms.
Kilot raskauskiloja? Jos, uskon sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilot raskauskiloja? Jos, uskon sua.
Ei sentään, en onneksi ole taas raskaana. Ihan oon nuoruudesta asti kerryttänyt massaa vaikka urheilin tavoitteellisesti. Raskauskilot jäivät synnärille, lucky me :).
Vanhuus iskee, yhdellä jalalla ei onnistu enää. Tasapaino pysyisi mutta voima ei riitä.
M50
Kevyesti. Ikää 57-v.