Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä treffeille? Olen +30v kokematon mies

Vierailija
14.09.2018 |

Tutustuin tässä kivaan naiseen, joka haluaa myös tutustua muhun paremmin. Hermostuttaa vaan, että mokaan jotenkin. Haluaisin tehdä häneen hyvän vaikutuksen, mutta olla kuitenkin ihan rehellinen.

Jos sillä on jotain merkitystä minkään suhteen, niin mulla on asperger. Olen viettänyt aika syrjäytynyttä elämää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, keskity kumppaniisi. Ujot ja estyneet ihmiset ovat usein tavallaan ihan mahdottoman itsekeskeisiä. Koko energia menee siihen, kun miettivät, että miten mun pitäisi olla, mitä sanoa, ja mitähän tuo nyt tuostakin ajattelee kun tein näin. 

Toisekseen kannattaa kertoa ihan rehellisesti, että jännität ja pelkäät että töpeksit, koska haluaisit tehdä hyvän vaikutuksen. Hermostunut ihminen kun saattaa vaikuttaa myös ylimieliselle tai tylylle, kun jännittää niin kovasti. 

Ja tietysti tuo aspergerkin kannattaa ainakin jossain vaiheessa ottaa puheeksi. Ellei se kovin hankala ole, niin en ehkä ihan ekoilla treffeillä siitä puhuisi, eihän se kuitenkaan ole se pääasia sinussa ja sinuun tutustumisessa. 

Tsemppiä ja hyviä treffihetkiä!

Vierailija
2/2 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen ja oma itsesi. Sano suoraa, että sinua jännittää. Ole huomaavainen. Kuuntele, mutta kerro myös omia mielipiteitäsi. Osoita, että olet kiinnostunut. Mutta älä ole liian hyökkäävä. Pukeudu siististi äläkä laita hajusteita. Hyvin se menee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla