Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikaa syrjäytyneitä

Vierailija
14.09.2018 |

Selviytyäkseen Suomi tarvitsisi uuden sodan. Liian pitkään jatkunut rauha on johtanut siihen, että nämä "ylijäämämiehet" (jotka olisi milloin tahansa historiassa muuten kuoleet sodassa), että nyt meillä on käsillä hirveä määrä syrjäytyneitä, työttömiä nuoria, sekä keski-ikäisiä miehiä.
Historiassa on aina ollut jokin konfliksi, joka on rajoittanut populaatiota, sekä antanut miehille tarkoituksen. Nyt kun sellaista ei ole, niin istutaan kellarissa pelaamassa pleikkaria.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosit tulilla.

Vierailija
2/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sotaa toivo, mutta on ihan totta, että nämä saamattomat "miehet" vievät Suomea tuhoon. Jotain heille olisi keksittävä, mutta valitettavasti vielä ei ole uskallettu esittää tarpeeksi rankkoja keinoja tämän ongelman hoitamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka paljon syrjäytyneistä on rikollisia. Työttömyys ja yhteiskunnan ulkopuolella oleminen synnyttää rikollisuutta ja epäsosiaalista käytöstä. Ja rikollisia, pitääkö heitä auttaa? Mietin vain

Vierailija
4/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä sotaa toivo, mutta on ihan totta, että nämä saamattomat "miehet" vievät Suomea tuhoon. Jotain heille olisi keksittävä, mutta valitettavasti vielä ei ole uskallettu esittää tarpeeksi rankkoja keinoja tämän ongelman hoitamiseksi.

On kaksi asiaa mitä motivoi miehiä. Selviytyminen ja seksi. Ei kukaan mene töihin, jos ei saa edes naista.

Vierailija
5/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten voisi nostaa palkkoja niin että ne "paskaduunit" olisi yhtään kannattavaa, onko järkeä tehdä töitä jos sossusta saa saman verran rahaa, ei nuoret / syrjääntyneet ole mitään idiootteja kuitenkaan...

Vierailija
6/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kaksi asiaa mitä motivoi miehiä. Selviytyminen ja seksi. Ei kukaan mene töihin, jos ei saa edes naista.

Tämä.

En saa naista, joten en oikein näe syytä siinä miksi minun pitäisi ponnistella yhteiskunnan eteen.

Työttömänä on paljon rennompaa, ja pärjään ihan hyvin.

Vierailija
7/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä riitä. Näitä ylijäämämiehiä tulee Suomeen kehitysmaista tuhansia vuosittain lisää.

Vierailija
8/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne syrjäytyneet on saaneet vapautuksen armeijasta, niin että jos sota tulee, niin jäljelle jää nimenomaan nämä syrjäytyneet.

Vierailija
9/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo kännissä taistele jos vaan viinat riittää.

Vierailija
10/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä keskustan ja kokoomus meinaa nämä sopeuttaa yhteiskuntaan? Mikä on suunnitelma?

Vierailija
11/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka paljon syrjäytyneistä on rikollisia. Työttömyys ja yhteiskunnan ulkopuolella oleminen synnyttää rikollisuutta ja epäsosiaalista käytöstä. Ja rikollisia, pitääkö heitä auttaa? Mietin vain

No esim. Vankilatuomiot. Onko vankiloissa mahdollisuus vieroitushoitoon, alkoholismin hoitoon, vihan hallinta kurssille?

Vierailija
12/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten työllisyysaste on edelleenkin naisia korkeampi.

Vierailija
13/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. Vankilatuomiot. Onko vankiloissa mahdollisuus vieroitushoitoon, alkoholismin hoitoon, vihan hallinta kurssille?

No siinäpä varsin kallis hoitotoimenpide. Kuka maksaa?

Vierailija
14/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne syrjäytyneet on saaneet vapautuksen armeijasta, niin että jos sota tulee, niin jäljelle jää nimenomaan nämä syrjäytyneet.

Rauhanajan vapautuksilla voi sodan syttyessä pyyhkiä perseensä. Viimeistään siinä vaiheessa kun ensimmäinen vuosikerta on tullut sinkkiarkussa kotiin, kutsutaan beetamiehetkin riviin ja annetaan niille pikakoulutus.

Vierailija
15/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, mutta haluan, että sinä tulet hakemaan minua. Olen odottanut niin monta vuotta jotain toimintaa. Pumpannut rautaa ja varjonyrkkeillyt vuosia yksiössäni. Oletko sinä se joka tekee minun päivän?

Vierailija
16/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tämä keskustan ja kokoomus meinaa nämä sopeuttaa yhteiskuntaan? Mikä on suunnitelma?

Kaikista tehdään kepun ja kokkareiden poliitikkoja. Vähän niinkuin Jukka Romppaisesta tehtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä