Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha PMS,ei pysty käymään edes kaupassa

Vierailija
14.09.2018 |

Tietääkö joku, olisiko mahdollisesti jotain lääkettä oireisiin? Olen yrittänyt ruokavaliolla, mutta kuitenkin tekee niin mieli makeaa. Onneksi tänään on vapaapäivä,muuten en jaksaisi töissä. Oireita ovat hirveä väsymys, ruokahalu , kamala ärsytys( en tosiaankaan pysty käymään edes kaupassa,koska toiset ihmiset ärsyttää niin paljon). PMS:n aikoihin en oikeastaan halua mennä mihinkään, olen vaan kotona ja syön. Hamstraan ruokaa ja kaikenlaista makeaa jo etukäteen kotiin. On ikävää,että n. viikko kuukaudesta elämäni on niin vaikeaa.😥

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel for you. Mullakin oli vuosia ennenkuin vaihdevuodet alkoi. Noiden oireiden lisäksi tissit oli niin kipeet ettei kunnolla voinut käyttää edes liivejä.

Vierailija
2/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt nopeaa jossain pikkukaupassa valmiin lapun kanssa. Kokeile mielialalääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole PMS:ää olemassa. Se on patriarkaatin keksintö.

Vierailija
4/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa kolmeenkymppiin asti meinasin että pms on heikkojen hömpötyksiä. No nykyään sitten ryven ällöttävässä itsesäälissä itkeskellen ja vetelen suunilleen paniikkikohtauksia sen viikon kuukaudessa. Toivon melkein että mielummin v*tuttais kun pelottais! Kivuista ja turvotuksesta en viitti edes alottaa:( Mielialalääkkeet ei paljon houkuta.

Vierailija
5/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

B6-vitamiini tai sen aktiivinen muoto p-5-p vois helpottaa. Lisäksi sinkki, tärkeää hormoneille. Muistaakseni L-teaniini kans rauhoittaa.

Vierailija
6/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut rautajuomaa? Mulla auttaa se. Lisäksi liikunta on yksi keino vähentää oireita.

Sokeri pelkästään aiheuttaa jo ärtymystä ja väsymystä ilman PMSää

Vierailija
7/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän