Ruoskiminen/piiskaaminen
Kuinka moni nainen tykkää kunnon piiskaamisesta(niin että jää jäljet). Yksi ainoa nainen sattunut kohdalleni joka on ollut hulluna piiskaukseen,halusi että ruoskitaan suoraan pillulle kun on sidottuna ja lopuksi naitiin. Vuosien jälkeen kiinnostus itselläni heräsi tällaiseen mutta enään ei ole vastaan tullut samanlaista. Eli onko kuinka yleistä?
Kommentit (11)
Tykkään. Ja onneksi mulla on kumppani, joka osaa käsitellä mua oikein.
Vaimoni tykkää kun läpsitään jalkoväliin kunnolla,
Mutta harvoin voidaan toteuttaa kun kuuluu kova ääni ja lapset kuulee ja tulevat katsomaan
En tunne ketään, joka sanoisi tykkäävänsä. En varmaan ite suoraan sinne ainakaan haluaisi, muuten voisi kokeilla. N
Harmi tosiaan että sellaiset naiset ovat harvassa. Itsekin olen saanut piiskata kunnolla ja varsinkin pillun piiskaaminen on todella mukava kokemus.
Vau,nainen jolla mieltymykset makuuni. Sattuisitpa kohdalleni...
-aloittaja(mies pohjoisesta)
Vierailija kirjoitti:
On mutta siitä ei kirjoitetaM50+.371
Täällähän on vainoharhaista porukkaa. Jos olen kirjoittanut jotain, niin ei se tarkoita että minä olisin kaiken kirjoittanut.
Joten pysykää omien merkkienne takana. Turha laittaa minun puumerkkejäni, se ottaa kupoliinM50+.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen? jos olet niin mihin haluaisit sinua piiskattavan? naitteko siinä piiskauksien välissä, slurps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen? jos olet niin mihin haluaisit sinua piiskattavan? naitteko siinä piiskauksien välissä, slurps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Piiskataan pakaroille, reisille, p*llulle, rinnoille. Ja naidaan, sormetaan, nuollaan, siltellään piiskattuja paikkoja. Ohjat ovat hänellä siinä kohti, kun piiskataan. Muuten juttu ei toimisi.
Ja kylläpä rupesi tekemään mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Piiskataan pakaroille, reisille, p*llulle, rinnoille. Ja naidaan, sormetaan, nuollaan, siltellään piiskattuja paikkoja. Ohjat ovat hänellä siinä kohti, kun piiskataan. Muuten juttu ei toimisi.
Ja kylläpä rupesi tekemään mieli.
On mutta siitä ei kirjoitetaM50+.371