Runkkaan illalla thaihierojan nähden
Maksan thaihierojalle 50 e extraa, ettätämä pyllistää minulle pelkät stringit yllään, ja minä runkkaan. Poinntti on, että en koko aikana koske tähän thaihierojaan tai päinvastoin.Nyt neljäs kerta samalla thaihierojalla.Hän ei käsitä, että miksi en kosketa häntä, eikä varsinkaan miksi hän ei saa koskettaa kaluani. Olen onnellisesti naimisissa lukuunottamatta ettei meillä ole enää seksiä.En halua pettää vaimoani. Tiedän että tämä on harmaalla alueella, mutta joka kerta on ollut kiihoittavampi, ja aina pientä hmm edistystä on tapahtunut. Eka kerta meni pipariksi kun pelkäsin että sydän pomppii rinnasta ulos. Jännitti niin ettei edes kunnon stondista tullut. Kolmannella kerralla thaityttö itse veti stringit puoleen välliin reisiä ja levitti pieniä häpyhuuliaan, ja pari kertaa taisi sormikin sinne sisälle eksyä. Tuskin kiihoittui itse, mutta minä ruiskutin elämäni kuumimman ja isoimman lastin tämän thaitytön pakaroille ja alaselälle.Toisia jotktka tekevät samoin.Eli eivät petä, mutta liikkuvat rajamailla?
Kommentit (9)
Ällöttävää. Käytät siis maksullista naista?
Mikset sano vaimolles että saat vaan maksullisten naisten kanssa isoimpia orgasmeja. :D Mä ainaki jättäisin tollasen miehen heti, tai sit pakottaisin sen maksaa mulle tyylii 102020303 euroo kauneusleikkauksii varten jne :D Sekä personal trainerii ym . Hirveä mies, ja kyllä toi menee pikkuhiljaa ihan pettämisekski jos on jo noin pitkälle alkanu menemään :)
fjirojoorororo kirjoitti:
Mikset sano vaimolles että saat vaan maksullisten naisten kanssa isoimpia orgasmeja. :D Mä ainaki jättäisin tollasen miehen heti, tai sit pakottaisin sen maksaa mulle tyylii 102020303 euroo kauneusleikkauksii varten jne :D Sekä personal trainerii ym . Hirveä mies, ja kyllä toi menee pikkuhiljaa ihan pettämisekski jos on jo noin pitkälle alkanu menemään :)
AP nimenomaan kertoo ettei heillä enää ole vaimon kanssa seksiä. Kuinkapa silloin vaimon kanssa orgasmeja kun ei siksiäkään ole. : (
..tuo on aika mukava tapa, enkä laskisi tuota pettämiseksi.. =)
Saiskohan sieltä tuollaista palvelua naiselle. Hmm. Kiinnostava ajatus kyllä.
Tuossa on vain se vika, että jos narahtaa niin kukaan ei usko, että ”en ole pannut ketään.” :)
Samaan riskiin sitten kunnon panokin...
Jos vaimo ei tiedä tästä, niin se on pettämistä. Voit kysyä vaimoltas, että pitääkö tätä pettämisenä, jos ei niin fine.
Yök. Olet vastenmielinen.