Auttaako näihin liitoskipuihin mikään?
en muista kahdesta edellisestä raskaudesta näin kovia kipuja ja alkaa ottamaan voimille varsinkin kun 3v kuopusta nosteltava enemmän tai vähemmän. Nyt siis rv34 menossa.
Kommentit (3)
mulla kans pahoja liitoskipuja varsinkin kävellessä. sanoin neuvolassa niistä. auttaa kuullemma takaperin kävely, no huhu...ala nyt sitten kävelemään takaperin pitkin pihoja. kokeilin sitten iltahämärällä omassa pihassa ja kas kummaa se auttoi. kokeileppas huvikses!
mullakin on oikeastaan ne liitoskivut vaivanneet kausittain. mulle parhaiten on auttanut kävely ja sitten olen sohvalla istuessani istunut " jooga" asennossa eli jalkapohjat toisiaan vasten, joka on sitten venyttänyt lonkkia ja nivusia, ne on auttanut minua aikastalailla.
Nyt ei ole ollut onneksi liitoskipuja viikkoon *koputtaa puuta*, vauva on laskeutunut niin alas, että nyt painaa jo alapäätä aikastalailla. Uskon, että vauvan laskeutuminen on helpottanut niitä liitoskipuja.
Rv 37+6
ei niihin oikee auta mikää...
Pari viikkoa sitten kivut oli kovimmillaan, itkua tihrustaen kävelinkin...
Jonkun verran helpotusta tuntu antavan sellanen lämpötyyny tuol haaravälis;), ja panadolia..
Mut mulla ainaki meni vähä kausittain, siis jos tänää oli tuskainen päivä niin sit seuraaavana päivänä oli ehkä vähä helpompi olo. Sit ne kivut iski taas kahta kauheempana, mut muutaman päivän jälkee ku olin jo järkeäni menettämässä niin taas helpotti...
Nyt rv 40+6 ja yli viikkoon ei ole nuo kivut vaivanneet...