Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva vaimo- Ongelmat arkipäivän elämässä

Vierailija
11.09.2018 |

Tilanne on se, että vaimo on lihonut 20kg raskauden aikana eikä suostu menemään lenkille ja on siis raskaana. Meillä on kova riita asiasta ja sanoin, että en tee palaakaan pitsaa hänelle, ennen kun hän on käynyt tekemässä kävelylenkin. Tästähän vaimo kiivastui ja raivoaa makuuhuoneessa, että häntä ei saa komennella.
Olen pinnallinen, mutta en tahdo elää ihmisen kanssa , joka lihoaa ja lihoaa vaan. Hänellä on kuitenkin ikää 34vuotta eikä painonpudotus ole enää helppoa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin kuivunutta provoa että väsyttää.

Vierailija
2/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa itsellesi viiden kilon paino roikkumaan haaruksiisi, pistele välillä sukkapuikoilla nivusiisi ja lähdepä siitä lenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias laihduttaa ihan kevyeen, nuori tyttönen :)

Vierailija
4/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. no mulla tuli raskaudessa +22kg ja raskauden jälkeen lähti -25kg. Olen nykyään alipainoinen kolmen lapsen äiti.

Vierailija
5/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan varmasti. 😂

0/5

Vierailija
6/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo raskaus ei ole sairaus, mutta voi vaikeuttaa liikkumista..ja jos liikuntaa ei hirveen mun ole ennen raskautta harrastanut, en lähtisi repimään oudokseltaan raskaana ollessa.

Tue vaimoasi syömään monipuolisesti ja terveellisesti. Lapsen synnyttyä sitten vaunulenkkiä. Ja kun sä tulet töistä, niin otat ilolla hoitovastuun vauvasta, jotta äiti pääsee aloittelemaan liikuntaharrastusta ;)

Vierailija
7/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään syytä miksi raskaana ollessa pitäisi lihoa noin paljon. 10 kiloa on maksimi. Toivotaan että vaimosi onnistuu karistamaan kilot raskauden jälkeen. Tosin sitten kun vauva on syntynyt niin tekosyitä löytyy helposti vielä enemmän miksi ei muka voi lenkille lähteä...

Vierailija
8/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken hyviä herkkuja. Laitoin ne piiloon, jotta vaimo ei löydä :) vaimo kilahti totaalisesti. Nainen 34v polkee jalkaa kuin vauva.

Ap

Vierailija
9/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus*

Vierailija
10/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna mitään herkkuja hänelle !

Vierailija
11/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään syytä miksi raskaana ollessa pitäisi lihoa noin paljon. 10 kiloa on maksimi. Toivotaan että vaimosi onnistuu karistamaan kilot raskauden jälkeen. Tosin sitten kun vauva on syntynyt niin tekosyitä löytyy helposti vielä enemmän miksi ei muka voi lenkille lähteä...

Minkäs verran tiedät ihmisen fysiologiasta? Oletko koskaan kuullut ihmisistä, jotka ovat hyvin hyvin lyhyessä ajassa turvonneet nesteestä jopa kymmeniä kiloja? Ei toki ole normaalia - tehohoitoa vaativa tilahan tuo on. Mutta kaikki raskaudessa kertyvä paino ei välttämättä ole rasvaa.

Vierailija
12/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**u kuinka väsynyttä.....

Vierailija
13/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se heti, läski lehmä

Vierailija
14/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen nyt raskaana ja paino noussut 22 kg. Saan nuo kyllä kesään mennessä pois, kun raskausvaivat ovat ohi.

Vierailija
15/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mikään provo tosiaan. Kyllä vaimo lähtee pian lenkille, kun otan pitsan ja suklaakakun esille.

Ap.