Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin näkemäsi elokuva?

Vierailija
11.09.2018 |

Omalla kohdalla ehdottomasti Nimetön, se loppu on kuin isku päin naamaa ja järkyttävä loppuhuipennus muutenkin järkyttävälle elokuvalle. Elokuva siis kertoo naisesta, jonka pikkutyttö siepataan ja tapetaan mutta eräänä päivänä nainen saa soiton "äiti, se olen minä"....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scooby Doo 2 - lapsiseurueen pienikin pääsi sinne, joten oli pakkotilanne.

Vierailija
2/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasolinin Sodoman 120 päivää (Salo). Mutta olen ihan tyytyväinen, että olen sen nähnyt, ei enää toista kertaa tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

After Earth

Vierailija
4/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea loppu olisi sellainen, missä Joe "The BigCock" Ronaldson, juoksee eteenpäin jäätynyt ilme naamallaan ilman vesipulloa ja murisee. Samalla toisaalla, Mike "AssFuck" Anderson, karjuu malilaisille ohjeita kroatiaksi, ilman että kukaan ymmärtää. Samalla lentokone lentää väärin päin, lentäjä vain nauraa.

Cassandra "Huge Fuck" Stiles päivittelee uimarannalla veteen joutunutta kirahvia ja pesee toosaansa.

Vierailija
5/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Angelina Jolien leffa, en millään muista nimeä mutta jossain kohtaa leffaa piti laittaa hetkeksi pauselle ja vaan hengitellä sillä meinasin oksentaa, en edes kunnolla muista tuota kohtausta. Toinen on Full Metal Jacket ja oikeastaan kaikki näkemäni sotaleffat.

Vierailija
6/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars von Trier: Antichrist

Vierailija
7/12 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Human Centipede. Se ihmisten suiden ompeleminen tikein tiukasti edellisen takalistoon, yksi ihminen toisensa perään (kirjaimellisesti! sori..), josta koostuu se ihmistuhatjalkainen. Ja tämän porukan elämän kuvaaminen, miten käy, kun eka ihminen syö jotain ja kuinka kauan kukakin pystyy pidättelemään. Huoh. Järkky leffa.

Minusta taas von Trierin Antichrist oli loistava.

Vierailija
8/12 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltirumpu.

Vierailija
9/12 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitoperho

Vierailija
10/12 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrit. Aivan hirveä. Olin oksentaa pariin otteeseen.

Vierailija
11/12 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkan ohjaama Seitsemän veljestä  

Vierailija
12/12 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttyyrit. Aivan hirveä. Olin oksentaa pariin otteeseen.

Tämä. Kävin vieläpä katsomassa sen leffateatterissa joten ei pystynyt laittamaan volumea alas eikä oikein katsoa muuallekaan.

Ranskalaiset kauhuleffat taitaa olla aika pahoja.

Tuon lisäksi samaa sarjaa on Frontiers, À l'intérieur ja Haute Tension. En ole uskaltanut katsoa Marttyyrien jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme