Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle on maksettu työmarkkinatukea yli 2200 päivää.

Vierailija
10.09.2018 |

Voiko tästä enää nousta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi 2220 päivää, eli kyllä voi.

Vierailija
2/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi 2220 päivää, eli kyllä voi.

Olipas hassunhauska kommentti.

Tarkka määrä taitaa olla tuonkin yli, joten hah haa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet oletettavasti yli 50 v?

Vierailija
4/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet oletettavasti yli 50 v?

Alle 40.

ap

Vierailija
5/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä töihin ongelma poistuu.

Vierailija
6/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menemällä töihin ongelma poistuu.

Aivan. Menenkin heti huomenna töihin.

ap

Vierailija
7/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Meillä kunta kutsuu aktivointisuunnitelman laatimiseen, kun 1000 päivää täyttyy. Kohta sinutkin kutsutaan, ja sitten kuntouttava työtoiminta nollaa laskurin.

Vierailija
8/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Meillä kunta kutsuu aktivointisuunnitelman laatimiseen, kun 1000 päivää täyttyy. Kohta sinutkin kutsutaan, ja sitten kuntouttava työtoiminta nollaa laskurin.

Olen käynyt jo. Ei kuntouttavaa.

ap

Vierailija
9/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuntouttavaan pääsee aina uudelleen. Kuinkas se ei auttanut sinua eteenpäin?

Vierailija
10/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ymmärsit väärin. En joutunut kuntouttavaan, kun en siihen halunnut. Jatkettiin vain itsenäistä työnhakua.

ap

Vierailija
11/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ymmärsit väärin. En joutunut kuntouttavaan, kun en siihen halunnut. Jatkettiin vain itsenäistä työnhakua.

ap

Tosiaan sitten ymmärsin väärin. Mun kanssa tuo itsenäisen työnhaun jatkaminen ei aktivointisuunnitelmassa olisi kyllä ikinä mennyt läpi. Aktivointisuunnitelman tarkoitus on aktivoida, kun itsenäinen työnhaku ei ole tuottanut tulosta. Ja sulla ei todellakaan ole tuottanut, tuolla kertymällä. Mut hei, toivottavasti sut kutsutaan uudelleen haastatteluun. Hyvät yöt, meikäläinen menee nukkumaan.

Vierailija
12/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua, ettei kaikkia rangaista pupuaskartelulla ("kuntouttava").

Vierailija
13/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset mene Pk-seudun päiväkoteihin lastenhoitajan hommiin? Sinne pääsee käytännössä kuka vaan ja koulutus kestää vain 4 päivää.

Vierailija
14/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua, ettei kaikkia rangaista pupuaskartelulla ("kuntouttava").

On, mutta olen aina ollut hyvä puhumaan. Kykenin siis melko helposti puhumaan itseni ulos tuostakin.

ap

Vierailija
15/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikset mene Pk-seudun päiväkoteihin lastenhoitajan hommiin? Sinne pääsee käytännössä kuka vaan ja koulutus kestää vain 4 päivää.

En ole pk-seudulla. Lisäksi lapset ärsyttävät mua.

ap

Vierailija
16/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pk-seudulla on muutenkin hommia aika helposti löydettävissä. Kannattaa harkita jos pystyisi muuttamaan johonkin sille suunnalle.

Vierailija
17/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pk-seudulla on muutenkin hommia aika helposti löydettävissä. Kannattaa harkita jos pystyisi muuttamaan johonkin sille suunnalle.

Jos löytäisin vakityön niin voisin muuttaakin. Valitettavasti tällä työhistorialla jo pätkätyöhaastatteluihin pääseminen on kiven takana, joten en näe tulevaisuudessani pidempiaikaista työsuhdetta.

ap

Vierailija
18/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko edes hävetä?

Sinulle on maksettu veronmaksajien toimesta yli 70 000 € turhasta ja siihen varmaan vielä asumistuet päälle. Eli yli 100 000 loisimisesta.

Vierailija
19/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulaisoikeusasiamies teki päätöksen, että pitkään työttöminä olleita , jotka ovat täysin työkykykyisiä, ei saa pakoittaa kuntouttavaan työtoimintaan, kunnan sakkomaksun uhalla. Eli kuntouttava työtoiminta on laitonta. Ottakaa selvää asiasta ja lukekaa.

Vierailija
20/20 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuo vielä mitään. Työ on ärsyttävää ja vapaa-ajan tuhlausta. Miksi käyttää lyhyttä elämää työntekoon kun pärjää muutenkin. Suuri osa nuorista tulee ikityöttömiksi haluaa tai ei. Siitä pitää automaatio huolen ja loput työt menee kiinaan tai on jo mennyt. Seuraavan laman tuho on karu, lähtee julkiselta sektorilta massoittain virkakyöstiä ulos kun verovarat loppuu. Ja kun velkaa ei anneta enää on kulutuskin loppu. Köyhyys on useimman tulevaisuus. Totutelkaa jo siihen. Suomesta tulee köyhien massojen valtio. Ikityöttömät vellovat kaduilla hakien viihdykettä. Kuten kehitysmaissa jo nyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi