Äiti painostaa
Eli siis olen harrastanut 3 vuotta jalkapalloa. Meillä on hyvä joukkuehenki, mutta meidän joukkueessa oli semmoiset lisäharkat, skillit. Eli siellä tehdään kaikkea taitoon liittyvää. Minua pyydettiin siihen ja suostuin. Paraskaverini oli myös siinä joten tietysti halusin myös. No olin siellä semmoset 4kk. Meni moti ja lopetin skillit kun kausi loppui. Minulle jäi sitten 4 harkat viikossa ja oli ihan hyvä. Mutta skillit muuttuivat kissaryhmäksi ja se on alkamassa. Äitini sanoi ensin että jos haluat niin mene. No ensin halusin mennä mutta sitten en. No sitten kun sanoinkin että haluan mennä niin äiti sanoi että ei ole varaa siihen. Viikon päästä äiti alkoi jo sanoa että mene sinne ryhmään tai kävele aina talvella 4 km kouluun ja takaisin. Eli 8km päivässä. Ja toinen vaihtoehto oli että menen mutta pääsen bussilla kouluun. No sanoin että miksi. Ja äiti sanoi että muuten urheiluvähenee. Ja aloin väittämään vastaan. Sitten äiti alkoi huutamaan ja pillahdin itkuun. Juoksin huoneeseeni ja itkin vain. Sitten aloin kiroilla mielessäni että miks oon tämmöne vahinko lapsi. Ja jota halutaan vaan kiduttaa. Sitten äiti tuli myöhemmin huoneeseeni ja alkoi jankuttamaan samasta asiasta. En vain halunnut. Ja tässä sitä ollaan. Äiti vaan alhaalla huutelee mun nimee ja yrittää olla kiltti. Mut p#skaako mä välitän. Mä vihaan tota ihmistä
Kuinka vanha olet? Mietin vain, että oletko jo sen ikäinen, että pystyisit muuttamaan kotoa?