Aiotko äänestää demareita ensi keväänä?
Miksi? Jos kannatat vastikkeellista perusturvaa ja aktiivimallia, miksi et äänestä suoraan Kokoomusta tai Persuja, jotka sentään reippaasti myöntävät linjansa?
Kommentit (57)
En kyllä tiedä. Kannatan monia sosiaalidemokraattiseksi miellettyjä arvoja, mutta se ay-liikkeen käsikassarana toiminen on haitallista Suomen taloudelle.
Vierailija kirjoitti:
Aion.
Miksi?
En todellakaan. Mieluummin jätän vaikka äänestämättä kuin äänestän vasemmistoa.
En äänestä. A. Rinne ja muut urpot... Argh!
Yksikään demarikannattaja ei ilmeisesti osaa vastata kysymykseen. Miksi? Miksi? Miksi ihmeessä?
Sosiaalidemokraattisessa pohjoismaassa ainoa järkevä vaihtoehto.
Eli kyllä.
Oikeisto ei osaa pyörittää pohjoismaista valtiomallia, koska eivät kannata sitä, ovat enemmän putinin linjoilla.
En tietenkään aio äänestää demareita enää koskaan. Ja minä olen sentään entinen ko. puolueen kannattaja ja äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Eli kyllä.
Oikeisto ei osaa pyörittää pohjoismaista valtiomallia, koska eivät kannata sitä, ovat enemmän putinin linjoilla.
Juuri näin. Siksi. Johan se on monta kertaa nähty, miten pilkkovat ja tuhoavat julkiset palvelut ja myyvät ne yksityisille firmoille rahankiilto silmissä. Enää ei kohta toimi mikään.
Äänestäkää hyvät ihmiset vihreitä! Kannattavat perustuloa, ihmisoikeuksia, pienyrittäjyden helpottamista ja ympäristönsuojelua.
Vierailija kirjoitti:
Eli kyllä.
Miksi et äänestä vasemmistoliittoa? Mitä demarit mielestäsi osaavat? Miksi kannatat vastikkeellista sosiaaliturvaa?
Meidän perhe äänesti aiemmin viherkommareita mutta keväällä äänestetään PS/PVLää koska ajojahti.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään aio äänestää demareita enää koskaan. Ja minä olen sentään entinen ko. puolueen kannattaja ja äänestäjä.
Ilahduttaa aina kuulla, kuinka järki voittaa!
Persut on taas aivan out hehän vastustavat kaikkea työväen politiikkaa henkeen ja vereen.
Aion.