Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu kuin pomo yrittäisi tahallaan virittää ansoja

Vierailija
10.09.2018 |

Tuntuu kuin pomo yrittäisi tahallaan virittää ansoja, että mokailisin töissä. En tiedä kuvittelenko vain vai voiko oikeasti olla niin?

Varsinkin jos on ollut joku oma meno, lapsen sairaalassakäynti tms poissaolo, niin tuntuu kuin kostaisi poissaolot, joko buukkaamalla jotain heti siihen perään/ samaksi aikaa tehtäväksi.

Ja sitten tosiaan välillä tuntuu kuin tahallaan yrittäisi kampittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä intuitiosi saattaa olla oikeassa... On paljon pomoja jotka ovat suoranaisia psykonarsisteja, heittelevät kapuloita rattaisiin ja keksimällä keksivät "virheitä" jos ovat ottaneet jonkun kohteekseen.

Vierailija
2/4 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle keksimällä keksittiin varoituksia. Valitin liittoon ja työsuojeluvaltuutetulle joiden avun ansiosta varoitukset mitätöitiin perusteettomina. Nykyään olen eri duunipaikassa. Vaihtamalla parani tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan savustamiseksi.

Vierailija
4/4 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoa olen suunniteltukin, mutta sekään ei ole ihan niin yksiselitteistä. En haluaisi vaihtaa paljon huonompipalkkaiseen työhön.

Mutta koko ajan kyllä punnitsee että kuinka paljon painaa vaakakupissa kohtalaisen hyvä palkka ja edut ja toisaalta sitten työyhteisö joka tuntuu kohta käyvän jo mielenterveyden päälle.

Ap